V naších krajích dobře známý Švéd dostal divokou kartu pro start na švédské rally v rámci PCWRC. Bude využívat Subaru Impreza WRX Sti N12B.
Flodin, který závodí za SYMS World Rally Team již otestoval v Norsku své nové Subaru v kategorii PV.
Tento mladý švéd startovalu nás na loňské Bohemia Rally v Mladé Boleslavi a nevedl si vůbec špatně. Asfalt není jeho silná stránka, ale dokázal se rychle přizpůsobit.
"Tým SYMS má silné vazby na továrnu. Díky tomu je auto ve skvělé kondici a můžeme zde ve Švédsku bojovat o vítězství," říká Flodin
Na start se postaví se Subaru Impreza WRX STi N12B v modrých barvách. V loňském ročníku startoval ve této rally s vozem Subaru Impreza WRC a skončil jedenáctý absolutně. Pro letošek se nesešly potřebné finance.
"Bude to náročné zahájení sezóny, je zde v PCWRC mnoho rychlých jezdců," míní Flodin a pokračuje "Bude zde určitě skvělá atmosféra, která nás požene vpřed. Mezi hlavní konkurenty v naší třídě považuji Hänninena a Ketoomu, kteří už mají nějaké zkušenosti ze sněhových rally,".
"Bitva to nebude jednoduchá, ale udělámě vše pro dobrý výsledek," shrnuje spolujezdec Flodina Goran Bergsten
S týme SYMS je to jen ojedinělá spolupráce. Flodin dává dohromady peníze na WRC, na některý z dalších podniků kaledáře, nejspíše Finsko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.