V naších krajích dobře známý Švéd dostal divokou kartu pro start na švédské rally v rámci PCWRC. Bude využívat Subaru Impreza WRX Sti N12B.
Flodin, který závodí za SYMS World Rally Team již otestoval v Norsku své nové Subaru v kategorii PV.
Tento mladý švéd startovalu nás na loňské Bohemia Rally v Mladé Boleslavi a nevedl si vůbec špatně. Asfalt není jeho silná stránka, ale dokázal se rychle přizpůsobit.
"Tým SYMS má silné vazby na továrnu. Díky tomu je auto ve skvělé kondici a můžeme zde ve Švédsku bojovat o vítězství," říká Flodin
Na start se postaví se Subaru Impreza WRX STi N12B v modrých barvách. V loňském ročníku startoval ve této rally s vozem Subaru Impreza WRC a skončil jedenáctý absolutně. Pro letošek se nesešly potřebné finance.
"Bude to náročné zahájení sezóny, je zde v PCWRC mnoho rychlých jezdců," míní Flodin a pokračuje "Bude zde určitě skvělá atmosféra, která nás požene vpřed. Mezi hlavní konkurenty v naší třídě považuji Hänninena a Ketoomu, kteří už mají nějaké zkušenosti ze sněhových rally,".
"Bitva to nebude jednoduchá, ale udělámě vše pro dobrý výsledek," shrnuje spolujezdec Flodina Goran Bergsten
S týme SYMS je to jen ojedinělá spolupráce. Flodin dává dohromady peníze na WRC, na některý z dalších podniků kaledáře, nejspíše Finsko.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.