Francois Duval pojede letos jen asfaltové podniky. Belgičtí podnikatelé dávají dohromady potřebné finanční prostředky.
Při rally Monte Carlo jsme mohli sledovat obrovský souboj mezi Atkinsonem na Subaru a Duvalem s Fordem. Bezchybně jednoucí australan svou pozici ale udržel.
Tímto výkonem si Duval řekl o to, aby si jej všimli sponzoři. Jeho stabilní výkon a hlavně dojetí do cíle RMC znamená, že nejspíše bude moci počítat se třeti až čtyřmi soutěžemi na asfaltu za Stobart Ford WRT. Nepochybně se tedy zůčastní rally v Německu, Španělsku a Korzice.
Tým Stobart Ford WRT má na každý povrch svého specialistu, vyjjímkou je Galli, který umí oba povrchy, tedy asfalt i šotolinu. H. Solberg je specialistou na šotolinu a Duval by tak byl specialistou na asfalt.
Doufejme jen, že tento prpjekt nezůstane jen u spekulací, ale že Duvala uvidíme na rychlostních zkouškách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.