Francois Duval pojede letos jen asfaltové podniky. Belgičtí podnikatelé dávají dohromady potřebné finanční prostředky.
Při rally Monte Carlo jsme mohli sledovat obrovský souboj mezi Atkinsonem na Subaru a Duvalem s Fordem. Bezchybně jednoucí australan svou pozici ale udržel.
Tímto výkonem si Duval řekl o to, aby si jej všimli sponzoři. Jeho stabilní výkon a hlavně dojetí do cíle RMC znamená, že nejspíše bude moci počítat se třeti až čtyřmi soutěžemi na asfaltu za Stobart Ford WRT. Nepochybně se tedy zůčastní rally v Německu, Španělsku a Korzice.
Tým Stobart Ford WRT má na každý povrch svého specialistu, vyjjímkou je Galli, který umí oba povrchy, tedy asfalt i šotolinu. H. Solberg je specialistou na šotolinu a Duval by tak byl specialistou na asfalt.
Doufejme jen, že tento prpjekt nezůstane jen u spekulací, ale že Duvala uvidíme na rychlostních zkouškách.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.