Henning Solberg bude soutěžit v při Rally Mexico pod hlavičkou Munchi´s Ford WRT.
Norský závodník, který dosud startoval za Stobart WRT a je nominován na body do tabulky konstruktérů pro švédskou rally, pojede v Mexiku překvapivě ve dvojici s Fredericem Willargou.
Po ohlášení majitele týmu Pereze Compance, že on sám pojede letos jen velmi málo soutěží, je zřejmě sestava u Munchi´s Ford jasná. Třetí tým závodící s Focusy začíná letošní sezonu až v Mexiku.
Byly zde spekulace, že za Munchi´s pojede mladý Wilson. Vedení ale angažuje Solberga. Je to velmi zvláštní situace. Nedaří se zatím zjistit proč tomu tak je a co za tím stojí...
Jezdci angažování pro bodování týmů v Mexiku
#1 Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC M #2 Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC M
#3 Mikko Hirvonen BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 07 M #4 Jari-Matti Latvala BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 07 M
#5 Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 M #6 Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 M
#7 Gigi Galli Stobart VK Ford Focus WRC 07 M #8 Matthew Wilson Stobart VK Ford Focus WRC 07 M
#9 Federico Villagra Munchi's Ford Focus WRC 07 M #10 Henning Solberg Munchi's Ford Focus WRC 07 M
#11 Toni Gardemeister Suzuki WRT SX4 WRC M #12 Per-Gunnar Andersson Suzuki WRT SX4 WRC M
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.