Toni Gardemeister hovoří o svém vystoupení na uplynulé Rally Monte Carlo. Suzuki se dařilo zajízdět dobré časy, ale byly zde i technické problémy. Gardemeister nakonec odstoupil, ale druhé auto dovezlo do cíle body za osmé místo.
Celý tým udělal velký pokrok. Svědčí o tom osmé místo absolutně P.-G. Anderssona. Bohužel vůz Toniho Gardemeistera musel být odstaven po sobotní etapě. Jezdec reklamoval přehřívající se motor. Týmoví inženýři raději stáhli vůz ze soutěže, a by předešli závažnějšímu poškození motoru. Nebyli schopni určit, co se za přehříváním skrývá.
Fin ale zajížděl velmi dobré časy. Pokud auto fungovalo bez problémů. „S tím, že se nějaké problémy dají očekávat jsme přímo počítali. Chtěli jsme zde útočit na bodované pozice, což se zpočátku dařilo. P.G.prokázal, že je velký bojovník a rychle se učil, byal to pro něj vynikající zkušenost,“ říká Fin a dále dodává: „Ukázali jsme konkurenci, že auto má potenciál. Z výsledků svého týmového kolegy jsem velmi nadšený,“.
„Sezóna teprve začala, víme že jsme tvrdě pracovali. V krátkém čase se nám povedlo vůz dobře připravit. Provedeme ještě nějaké kosmetické úpravy. Hlavně budeme pracovat sami na sobě, abychom byli stále rychlejší a spolehlivější,“ přemýšlí Gardemeister
„Dalším podnikem je Uddeholm Swedish Rally, kterou mám velmi rád. Doufám, že se nám podaří se dostat do dobrého rytmu. Doufejme, že potvrdíme své pozice z Monte Carla a budou se nám vyhýbat technické problémy,“ říká Fin.
Šéf stáje Nobuhiro Tajima k tomu dodává: „Jsme velmi šťastní, že jsme získali body v šampionátu, když musel Toni odstoupit. Vidíme, že jdeme správnou cestou. Na Monte budeme mít skvělé vzpomínky. Určitě budeme na výsledky z Monte chtít navázat už ve Švédsku, kde bychom chtěli mít v cíli samozřejmě oba vozy,“ a pokračuje, „Víme že to nebude lehké, ale všichni pro vynikající výsledky vyvinou maximální úsilí,“.
Ve Švédsku budou oba jezdci nejspíše velmi míchat karty. Oběma jezdcům sníh velmi sedí, vždyť jsou oba seveřané.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.