Toni Gardemeister hovoří o svém vystoupení na uplynulé Rally Monte Carlo. Suzuki se dařilo zajízdět dobré časy, ale byly zde i technické problémy. Gardemeister nakonec odstoupil, ale druhé auto dovezlo do cíle body za osmé místo.
Celý tým udělal velký pokrok. Svědčí o tom osmé místo absolutně P.-G. Anderssona. Bohužel vůz Toniho Gardemeistera musel být odstaven po sobotní etapě. Jezdec reklamoval přehřívající se motor. Týmoví inženýři raději stáhli vůz ze soutěže, a by předešli závažnějšímu poškození motoru. Nebyli schopni určit, co se za přehříváním skrývá.
Fin ale zajížděl velmi dobré časy. Pokud auto fungovalo bez problémů. „S tím, že se nějaké problémy dají očekávat jsme přímo počítali. Chtěli jsme zde útočit na bodované pozice, což se zpočátku dařilo. P.G.prokázal, že je velký bojovník a rychle se učil, byal to pro něj vynikající zkušenost,“ říká Fin a dále dodává: „Ukázali jsme konkurenci, že auto má potenciál. Z výsledků svého týmového kolegy jsem velmi nadšený,“.
„Sezóna teprve začala, víme že jsme tvrdě pracovali. V krátkém čase se nám povedlo vůz dobře připravit. Provedeme ještě nějaké kosmetické úpravy. Hlavně budeme pracovat sami na sobě, abychom byli stále rychlejší a spolehlivější,“ přemýšlí Gardemeister
„Dalším podnikem je Uddeholm Swedish Rally, kterou mám velmi rád. Doufám, že se nám podaří se dostat do dobrého rytmu. Doufejme, že potvrdíme své pozice z Monte Carla a budou se nám vyhýbat technické problémy,“ říká Fin.
Šéf stáje Nobuhiro Tajima k tomu dodává: „Jsme velmi šťastní, že jsme získali body v šampionátu, když musel Toni odstoupit. Vidíme, že jdeme správnou cestou. Na Monte budeme mít skvělé vzpomínky. Určitě budeme na výsledky z Monte chtít navázat už ve Švédsku, kde bychom chtěli mít v cíli samozřejmě oba vozy,“ a pokračuje, „Víme že to nebude lehké, ale všichni pro vynikající výsledky vyvinou maximální úsilí,“.
Ve Švédsku budou oba jezdci nejspíše velmi míchat karty. Oběma jezdcům sníh velmi sedí, vždyť jsou oba seveřané.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.