Dvojka týmu Subaru WRT, jeho pocity před startem zahajujicího podniku WRC. Jeho názor na gumy a přípravu Subaru Impreza WRC 07.
Jezdci Subaru WRT zakončili loňskou sezónu ziskem třetího místa mezi konstruktéry. Chris Atkinsona skončil při svém debutu na Monte Carlu 2006 překvapivě šestý. V loňské sezóně se mu dařilo, jelikož zde skončil čtvrtý.
„Testy pro Monte a Švédsko dopadly velmi dobře. Trochu jsme zapracovali na chování vozu. Inženýři přišli s nastavením, které jsme dříve nikdy netestovali,“ říká Chris Atkinson a dále dodává: „Monte Carlo je velmi zajímavý podnik. Momentálně v Monaku prší, ale myslím, že v horách, kde se jedou testy tak tam určitě sněží. Vždy jsem zde jen na suchu nebo mokru, nikdy na sněhu. Bude to pro mne něco nového. Startoval jsem zde s WRC dvakrát a vždy se podařil dobrý výsledek, doufejme, že letošní ročník tomu nebude výjimkou,“. dodává Chris
Velkou neznámou bude v Monte Carlu počasí, a co na to Chris Atkinson? „Bude velmi záležet na výběru gum. Ten oproti jiným letům není zrovna široký. Máme jen slick a typ zimní. Snad se vyvarujeme defektu a volba gum se povede. Sezóna je teprve na začátku, nikdo pořádně neví co od gum čekat. Budeme se snažit dojet, to především, ale také budeme bojovat o co nejlepší výsledek,“ uzavírá povídání Chris Atkinsona, jezdec Subaru WRT
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.