Populární Francouz chce získat rekord. Jeho vyjádření k rally Monte Carlo 2008, co očekává a co by si přál jeho týmový kolega.
Sebastien Loeb se chystá na start Rally Monte Carlo. V této soutěži pokud vyhraje, bude nejúspěšnějším jezdcem, kterému se podařilo pětkrát vyhrát tuto velmi těžkou soutěž. Zároveň může úspěšně vykročit k zisku pátého titulu mistra světa, což by byl opět rekord.
„Jsme teprve přes startem sezóny, je zde mnoho neznámých faktorů, které mohou vše ovlivnit. Bude důležité vybrat správné gumy, vzhledem k měnícím se podmínkám. Pokusíme se vyhrát, a brát tuto soutěž za správný krok k dalšímu titulu,“ říká Daniel Elena
„Snem je bílé Monte Carlo,s opravdovými sněhovými podmínkami. Etapy jsou však v různých regionech, takže rychlostní zkoušky budou rozdílné. Čtvrteční zkoušky jsou široké, rychlé a kluzké,“ říká Sebastien Loeb a dodává: „Oblast Ardeche má technické zkoušky, ale na rozbitějším asfaltu. Loni to zde bylo na suchu, bylo by zajímavé kdyby napadl sníh a zamrzlo,“.
„Jsem velmi rád, že opět pojedeme přes Col de Turini a že se opět pojedou klasické úseky. Bude náročné jet všechny čtyři nedělní zkoušky na jedněch gumách,“ říká potěšeně Loeb.
K Rally Monte Carlo se také vyjádřil týmový kolega Loeba Dani Sordo. „Už se na soutěž velice těším, budeme všichni potřebovat nějaký čas na seznámení s novým obutím,“ a dále dodává: „Doufejme, že jsme vše dobře na tuto soutěž připravili, ale očekávat můžeme kde co. Je to rally. Zdejší zkoušky jsou fantastické. Především ale potřebujeme dojet, a přinést týmu body, ale kdybychom skončili do třetího místa, a ještě dovezli body týmu, byl by to obrovský úspěch,“ říká nadšeně Dani Sordo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.