Naděje, že uvidíme následovníka Subaru Impreza 07 již v Monte Carlu, padla. Bude tak, ale až v létě?
V Monte Carlu v lednu bude muset tým Subaru WRT využít vylepšený model stávající Subaru Impreza WRC 2007. Tým se zaměřil na úpravy podvozku a řízení, ale hlavně motoru. Ten bude mít větší výkon a lepší kroutící moment.
Nový model Imprezy bude nasazen nejdříve v polovině roku. Proslýchá se, že s novou Imprezou se chce Subaru WRT vrátit do boje o vítězství a pořádně zamíchat kartami mezi Fordem a Citroënem.
„Vyvíjíme už jen komponenty, které využijeme v novém voze,“ vysvětluje David Lapworth z Prodrive.
„Nové auto už mělo být nasazeno dva roky zpět. Trochu jsme zaostali a z jednoletého zpoždění jsou dva roky,“ dodává.
Na novém modelu se usilovně pracuje. Zajímavostí je, že oproti stávajícímu modelu bude nová Impreza mít například o 25kg lehčí převodovku.
„Snad dostaneme novou Imprezu ještě před Finskem,“ doufá Peter Solberg, který se na nové auto nesmírně těší.
Tomu kontruje šéf týmu Richard Tailor: „Koncem ledna se rozhodneme, kdy auto bude nasazeno. Před květnem to určitě nebude,“.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.