Norský pilot lehce zhodnotil sezónu 2007 a už nastínil své plány pro sezónu budoucí. Vypadá to, že jeho hvězda bude nadále stoupat.
Henning Solberg důvěrně říká, že po vydařené sezóně 2007, má i nadále, pro rok 2008 podporu Stobart Ford.
Ačkoliv tým ještě musí potvrdit oficiálně plány na sezónu 2008, předpokládá se, že program bude pokračovat, akorát bez mladého Latvaly, který se stal plnohodnotným jezdcem továrního týmu Ford.
Solberg byl v sezóně 2007, nejvýše postaveným jezdcem ve Stobart Ford, pravidelně bodoval. Startoval v deseti podnicích WRC. Dokázal dvakrát stanout na stupních vítězů, 3. místo v Norsku a Japonku. Poté pravidelně bodoval a tři soutěže nedojel, v Portugalsku mu vystavila stop technika, v Irsku bojoval sám se sebou a těžkými podmínkami byl až šestnáctý a v Anglii byl čtrnáctý, když v úvodní etapě nedokončil poslední RZ této etapy. V Celkovém hodnocení mu patří šestá příčka.
„Celý rok byl úplně skvělý, mohl jsem poprvé jet nějaký komplexnější program ve WRC,“ říká Henning
„Byla to velmi těžká a tvrdá sezóna, ale velmi jsme si ji užili. Získali jsme mnoho užitečných zkušeností a také jsme dokázali zajet mnoho dobrých výsledků,“ dodává Henning
Celý tým šlapal celou sezónu skvěle. Latvala dokázal vyhrávat RZ v posledním podniku v Anglii, Henning vybojoval dvě třetí místa. Dva podniky před koncem sezóny měl tým našlápnuto ke třetímu místu mezi týmy. Bohužel se to nepodařilo, když se vzchopilo Subaru a o šest bodů předstihlo Stobart VK. Proto si Henning zaslouží podporu i pro sezónu nadcházející.
„Je to pro tým obrovský impuls. Díváme se už dopředu do sezóny 2008 co jsme schopni dosáhnout. Podle toho se bude odvíjet plán na příští sezónu, která klepe na dveře,“ dodává Henning sebevědomě.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.