Norský pilot lehce zhodnotil sezónu 2007 a už nastínil své plány pro sezónu budoucí. Vypadá to, že jeho hvězda bude nadále stoupat.
Henning Solberg důvěrně říká, že po vydařené sezóně 2007, má i nadále, pro rok 2008 podporu Stobart Ford.
Ačkoliv tým ještě musí potvrdit oficiálně plány na sezónu 2008, předpokládá se, že program bude pokračovat, akorát bez mladého Latvaly, který se stal plnohodnotným jezdcem továrního týmu Ford.
Solberg byl v sezóně 2007, nejvýše postaveným jezdcem ve Stobart Ford, pravidelně bodoval. Startoval v deseti podnicích WRC. Dokázal dvakrát stanout na stupních vítězů, 3. místo v Norsku a Japonku. Poté pravidelně bodoval a tři soutěže nedojel, v Portugalsku mu vystavila stop technika, v Irsku bojoval sám se sebou a těžkými podmínkami byl až šestnáctý a v Anglii byl čtrnáctý, když v úvodní etapě nedokončil poslední RZ této etapy. V Celkovém hodnocení mu patří šestá příčka.
„Celý rok byl úplně skvělý, mohl jsem poprvé jet nějaký komplexnější program ve WRC,“ říká Henning
„Byla to velmi těžká a tvrdá sezóna, ale velmi jsme si ji užili. Získali jsme mnoho užitečných zkušeností a také jsme dokázali zajet mnoho dobrých výsledků,“ dodává Henning
Celý tým šlapal celou sezónu skvěle. Latvala dokázal vyhrávat RZ v posledním podniku v Anglii, Henning vybojoval dvě třetí místa. Dva podniky před koncem sezóny měl tým našlápnuto ke třetímu místu mezi týmy. Bohužel se to nepodařilo, když se vzchopilo Subaru a o šest bodů předstihlo Stobart VK. Proto si Henning zaslouží podporu i pro sezónu nadcházející.
„Je to pro tým obrovský impuls. Díváme se už dopředu do sezóny 2008 co jsme schopni dosáhnout. Podle toho se bude odvíjet plán na příští sezónu, která klepe na dveře,“ dodává Henning sebevědomě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.