Belgická stáj Kronos Racing se koncentruje na IRC 2008
Stáj Kronos Racing se možná nebude účastnit mistrovství světa v rally v sezóně 2008. Podle hesla “budoucnost znamená úsilí“ se stáj v příští sezóně bude věnovat startům v IRC. Kronos se dal dohromady s pneumatikářskou firmou BFGoodrich, která skončila ve WRC.
Jejich spojení nabylo na síle, jelikož už v té uplynulé, už spolu spolupracovali. Podmínky v IRC osahávali, na evropských podnicích startoval Bernd Casier s jedním Peugeotem 207 S 2000. Na veřejnost se dostalo, že v příštím roce by měl za tuto stáj jezdit i Fredy Loix. To máme dvě auta. O počtu aut se spekuluje, jejich počet by mohl být i dvojnásobný.
Kronos a BFGoodrich vymysleli takzvaný BFGoodrich Drivers Team. O co jde? Stáj se netají tím, že bych chtěla podporovat piloty jednotlivých zemí, kde se podniky IRC jedou. Takže v každém závodě bude nasazen jeden vůz Peugeot 207 S2000.
Piloti, kteří budou pocházet ze země, kde se koná daná soutěž IRC, budou vybráni na základě konzultace s regionálními automobilovými federacemi. BFGoodrich a Kronos pak s touto soupiskou provedou průzkum u zástupců médií jednotlivých zemí, z jehož výsledků vzejde definitivní nominace pilota do rally.
„S BFGoodrich spolupracujeme od začátku jejich působení ve sportovním programu. Díky tomu spojení jsme vytvořili tento unikátní projekt, který má za úkol přitáhnout do IRC nové tváře a dát šanci vynikajícím místním pilotům,“ říká šéf Kronos Racing Marc van Dalen
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.