Conrad Rautenbach a Urmo Aava jsou prvními soukromníky, kteří se zúčastní s vozem Citroën C4 WRC mistrovství světa v rally v roce 2008.
Letošní sezóna skončila a už se formují první informace, kdo s čím a za koho pojede v roce 2008. Pomalu už začíná být jasno. Conrad Rautenbach, úřadující šampión rally v Africe a Estonec Urmo Aava pojedou se stejnými vozy, s těmi se kterými vyhrál Sebastien Loeb udělat čtvrtý titul mezi jezdci. Citroën C4 WRC v soukromém týmu, který bude jakýmsi B týmem Citroënu. Poprvé dala tato automobilka k dispozici své speciály Citroën C4 WRC soukromníkům.
Třiadvacetiletý Africký pilot už měl možnost se s Citroënem svézt při letošní Rally Wales Great Britain. Jednalo se o Citroën Xsara WRC. Bohužel premiéra dopadla neslavně. Pilot nezvládl brždění a narazil čelně do břehu a zle vůz poškodil. Jednalo se o stejný vůz, který testoval Martin Prokop.
Estonský pilot Urmo Aava zatím soupeří s penězi a sponzory na příští rok. Zatím to vypadá, že s C4 WRC pojede deset podniků WRC a jeho závodění začne na Rally Sweden.
Je škoda, že na Martina Prokopa místo nezbylo. On se však netají tím, že chce získat titul v JWRC.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.