Conrad Rautenbach a Urmo Aava jsou prvními soukromníky, kteří se zúčastní s vozem Citroën C4 WRC mistrovství světa v rally v roce 2008.
Letošní sezóna skončila a už se formují první informace, kdo s čím a za koho pojede v roce 2008. Pomalu už začíná být jasno. Conrad Rautenbach, úřadující šampión rally v Africe a Estonec Urmo Aava pojedou se stejnými vozy, s těmi se kterými vyhrál Sebastien Loeb udělat čtvrtý titul mezi jezdci. Citroën C4 WRC v soukromém týmu, který bude jakýmsi B týmem Citroënu. Poprvé dala tato automobilka k dispozici své speciály Citroën C4 WRC soukromníkům.
Třiadvacetiletý Africký pilot už měl možnost se s Citroënem svézt při letošní Rally Wales Great Britain. Jednalo se o Citroën Xsara WRC. Bohužel premiéra dopadla neslavně. Pilot nezvládl brždění a narazil čelně do břehu a zle vůz poškodil. Jednalo se o stejný vůz, který testoval Martin Prokop.
Estonský pilot Urmo Aava zatím soupeří s penězi a sponzory na příští rok. Zatím to vypadá, že s C4 WRC pojede deset podniků WRC a jeho závodění začne na Rally Sweden.
Je škoda, že na Martina Prokopa místo nezbylo. On se však netají tím, že chce získat titul v JWRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.