Jako již tradičně dnes dopoledne proběhl shakedown. Trať zůstala stejná jako v loňském roce. Letos posádky testovaly nastavení za sluníčka a při osmi stupních Celsia. Nejrychlejší Loeb, Gronholm až třetí. Mikkelsena překvapil. Kopecký šestnáctý.
Dnes na posádky čekal shakedown. Pořadatel vybral testovací úsek stejný jako v loni (3,90km) a byl umístěn 18 km od servisní zóny ve Swansea.
Nejrychlejší duo Citroënu – Loeb a Sordo. Dále Ford Gronholma a Subaru Solberga, který potvrdil vynikající nastavení Imprezy WRC. Dále Stobart Ford – Latvala a Solberg H.. Velké překvapení osmý čas Mikkelsena. Překvapivě devátý čas Hirvonen. Jan Kopecký až šestnáctý se ztrátou deseti vteřin
Zítra za sedm minut jedenáct našeho času startuje první RZ. Předpověď počasí nevypadá nějak růžově, na zítřek hlásí dešťové přeháňky, ale teplo.
Wales Rally Great Britain – Shakedown (Výsledky)
Neoficiální výsledky shakedownu jsou zde. Rozdíly jsou velmi minimální. Zítra budeme přinášet průběžné zpravodajství z dění 1. Sebastien Loeb
Citroen Total WRT
Citroen C4 WRC
2,24.4
2. Dani SordoCitroen Total WRT
Citroen C4 WRC
2,24.5
3. Marcus GronholmBP Ford
Ford Focus RS WRC 07
2,24.7 4. Petter SolbergSubaru WRT
Subaru Impreza WRC 2007
2,24.9 5. Jari-Matti LatvalaStobart Ford
Ford Focus WRC 06
2,25.0 6. Henning SolbergStobart Ford
Ford Focus WRC 06
2,25.3
7. Chris AtkinsonSubaru WRT
Subaru Impreza WRC 2007 2,25.4 8. Andreas MikkelsenRamsport
Ford Focus WRC 06
2,26.3 9. Mikko HirvonenBP Ford
Ford Focus RS WRC 07
2,26.9 10. Manfred StohlOMV Kronos
Citroen Xsara WRC
2,26.711.
Matthew WilsonStobart Ford
Ford Focus WRC 06
2,27.0 12. Xavier PonsSubaru WRT
Subaru Impreza WRC 2007
2,27.7 13. Luis-Perez CompancMunchi's Ford
Ford Focus WRC 06
2,29.6 = Federico VillagraMunchi's Ford
Ford Focus WRC 06
2,29.1 15. Mads OstbergSubaru Impreza WRC
2,31.2 16. Jan KopeckýCzech RT
Škoda Fabia WRC
2,34.1 17. Conrad RautenbachCitroen Xsara WRC
2,36.3 18. Sebastian LindholmSuzuki WRT
SX4 WRC
2,36.6 19. Gareth JonesStobart Ford
Ford Focus WRC 04
2,37.6 ve Walesu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.