Luis Perez Companc, hlavní organizátor a jeden z jezdců týmu Munchi’s Ford WRT, se nechal slyšet, že se v příští sezoně pravděpodobně zúčastní pouze omezeného počtu podniků MS.
Podle svých slov se chce více věnovat své rodině a soukromým záležitostem, což v kombinaci se starty v mistrovství světa a současným řízením celého týmu není možné. Důležité jsou zejména finance a utáhnout sezónu jako byla ta letošní se pravděpodobně nepodaří utáhnout.
Sám proto pojede jen 4 zámořské závody – Argentinu, Mexiko, Nový Zéland a Japonsko. Jsou to mimochodem závody, kde se dají většinou i nejsnáze získat body.
“C-tým“ Fordu by v příští sezoně měla posílit mladá krev. V jednom z vozů by podle nejnovějších informací měl usedat Matthew Wilson, který by se na vybraných podnicích střídal s účastníkem značkového seriálu Fiesta Sporting Trophy 2007 Barrym Clarkem. Druhý vůz by stejně jako letos měl nést jmenovku argentinského šampióna Federica Villagry.
Nicméně nechejme se překvapit, jak to vše dopadne.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.