Premiéra El Matadore a Škoda Fabia WRC týmu CRT Kopecký vítězně na Rally Shalymar, Madrid, Španělsko.
Jak jsme informovali, vynikající španělský rally jezdec v "důchodě", Carlos Sainz se zúčastnil Rally Shalymar. Tento podnik se jel v okolí Madridu. Tato soutěž se uchází o “velké“ mistrovství Španělska. Účast El Matadore přilákala okolo sta tisíc diváků, kteří vytvořili neopakovatelnou atmosféru.
Carlos Sainz sáhl po osvědčeném spolujezdci se kterým na této soutěži debutovali v roce 1980. Tím spolujezdcem není nikdo jiný než Luis Moya. Také sáhli po spolehlivém voze a to Škodě Fábii WRC z dílen CRT Kopecký.
El Matadore nenašel přemožitele a zvítězil ve všech z dvanácti RZ s vysokým náskokem (5:21,7) i přes malé problémy s brzdami.
„Vítězství je vždy důležité,“ řekl Carlos Sainz. „Ještě důležitější ale je, aby se tato soutěž dostala do kalendáře španělského mistrovství. Pořadatelé pro to udělali hodně a doufám že to vyjde,“ dodal mistr světa z let 1990 a 1992.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.