Překvapení je na světě. Populární setkání jezdců nejen jezdících rally, Bettegův memoriál, klepe na dveře. Zúčastní se také přední jezdec, který od tragické havárie přešel do ústraní. Estonec Marko Märtin a tovární Subaru Impreza WRC 07.
Dvaatřicetiletý Estonec má námluvy se Subaru WRT již delší dobu. Týmu se v letošní sezoně nedaří. Subaru se proto rozhodlo angažovat testovacího jezdce, který by týmu výrazně pomohl k lepšímu. Volba padla právě na Martina, který v roce 2001 už se Subaru jezdil.
Nenechalo na sebe dlouho čekat a už jede první závod v tomto týmu. Je to sice rallyshow, ale mediálně velmi známá. V minulých jeli se Subaru Colin McRae a rok na to Valentino Rossi.
„Organizátoři pozvali náš tým a Markka. Tak jsme využili této příležitosti zúčastnit se tohoto prestižního rallyshow,“ říká Richard Tailor šéf týmu Subaru WRT
Závodit se bude v rally aréně na dvou površích paralelním způsobem. Vyvrcholením bude superspeciální RZ v sobotu večer.
Populární Bettegův memoriál se koná 15.-16. prosince v Bologni.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.