Pilot Citroënu Xsara WRC v barvách OMV letos nezáří. Nedařilo se mu ani v Irsku.
V loňské sezóně našel společnou řeč s Peugeotem 307 WRC poměrně rychle a dařilo se, co závod to úspěch. Totéž se čekalo i v letošní sezóně kdy přesedlal do loňského mistrovského auta po Loebovi. Přípravou byl pověřen belgický Kronos. Bohužel, společná řeč s tímto autem mu dělá problémy. Když už se ale zdá, že je vše v pořádku, dělá chyby a havaruje. Jediným úspěchem je tak výsledek z Japonska.
V Rally Irsko svůj stín nepřekročil. V páteční etapě zaznamenal pouze jeden výlet mimo trať, ten znamenal pouze časovou ztrátu. V sobotu však prožil těžký den, přestože ráno pršelo,vypadalo vše slibně.
Hned ráno v pravé zatáčce byl trošičku delší a znamenalo to průjezd brankou. Naneštěstí zůstal viset za spodek a než nastartoval motor a diváci jej dostali zpět, bylo sedm minut v tahu.
Toto ještě nebylo všechno, co 35letého Stohla potkalo. O dvě zkoušky později však přišlo rozhodnutí. „V našem rozpisu bylo psáno HORIZONT PLNÝ – 60METRŮ – HORIZONT DO PRAVÉ TŘI. Bohužel to bylo napsáno, jako příliš rychlé a do té pravé zatáčky jsme už nezatočili,“ komentuje Stohl.
Xsara WRC přeletěla nehluboký příkop a zastavila se o betonový sloupek. Manfred se ptal spolujezdkyně co bylo špatně. Auto bylo dost poškozené, a to znamenalo odstoupení.
Stohl byl opět velmi zklamaný: „Tím jsme Rally Irsko ukončili. Vzhledem k týmu mě to mrzí, jelikož jsme nepřivezli body. Zatáčka nebyla špatně nahlášena, ale byla chyba v rozpise. Také já jsem tady měl problémy se psaním rozpisu. Stejně jako několik dalších pilotů. Také záleží na tom jak pilot dokáže jet skutečně rychle a jak si rozpis napíše,“ říká Manfred
Závěrem ještě dodává: „Nyní si můžeme spravit chuť už jen nějakým TOP-výsledkem ve Walesu. Já pro to udělám vše co bude v mých silách,“ říká pilot OMV týmu velmi odhodlaně
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.