RALLY IRELAND - CÍL: Rally Ireland pokračovalo poslední třetí etapou. Podle očekávání splnil Francouz Loeb co se od něj očekávalo a dokázal tuto velmi těžkou soutěž vyhrát.
Jak jsme napsali, Loeb přišel, viděl a zvítězil. Dostal sice penalizaci za pozdní přijezd do časové kontroly, ale 10 vteřin již nemohlo v pořadí už nic změnit. Druhým v pořadí Španěl Sordo, Citroën C4 WRC + 53,4. Třetí pozici vybojoval spolehlivou a rychlou jízdou Fin Latvala +1,48.2. Čtvrté místo uhájil po velkém boji Mikko Hirvonen + 2,17.7, před Petterem Solbergem na Subaru WRC +2,55.8. Šestý skončil stabilně jedoucí Wilkse se Subaru WRC +5,57.9. Sedmý, rovněž po dobrém výkonu Wilson +10,04.9. Osmá příčka, MacHale +11,08.3. Překvapivý výkon starého mazáka předvedl mladíček Mikkelsen a Ford Focus WRC +13,08.2. Desáté místo, a vítězství v PCWRC McShea Subaru Impreza WRX Sti.
Jediný český zástupce v soutěži Štěpán Vojtěch dojel na vynikajícím dvacátém místě absolutně a pátém v PCWRC. Odvezl si z Irska pět mistrovských bodů, což je jeho letošní nejlepší výsledek
Výsledky v číslech
1. 1 LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC 03:01:29.2 2. 2 SORDO D. / MARTI M. CITROËN C4 WRC + 53.4 3. 9 LATVALA J.-M. / ANTTILA M.FORD Focus WRC 06 +1:48.2 4. 4 HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 +2:17.7 5. 7 SOLBERG P. / MILLS P.SUBARU Impreza WRC 2007 +2:55.8 6. 18 WILKS G. / PUGH P.SUBARU Impreza WRC +5:57.9 7. 16 WILSON M. / ORR M.FORD Focus WRC 06 +10:04.9 8. 20 MacHALE G. / HARRYMAN A.FORD Focus WRC +11:08.3 9. 21 MIKKELSEN A. / FLOENA O.FORD Focus WRC +13:08.2 10. 53 McSHEA N. / CLARCE M.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +16:32.1 1.PCWRC 11. 54 POZZO G. / STILLO D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +17:16.2 2.PCWRC 12. 26 MacHALE A. / DUFFY K.FORD Focus WRC A8 +17:29.9 13. 84 CATHCART R. / BRADY M.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +18:58.0 14. 93 VAN DEN HEUVEL J. / KILMAN M.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +19:48.2 15. 17 Al QASSIMI K. / BEECH N.FORD Focus WRC 06 +20:49.2 16. 10 SOLBERG H. / BERGSTEN G.FORD Focus WRC 06 +20:59.2 17. 39 AL-ATTIYAH N. / PATTERSON Ch.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +21:03.2 18. 40 CAMPEDELLI S. / FAPPANI D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +23:08.0 19. 62 JENNINGS G. / KENNEDY R.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +23:43.4 20. 49 VOJTĚCH Š. / ERNST M.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +25:06.2 21. 35 NUTAHARA F. / BARRITT D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +25:53.6
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.