RALLY IRELAND - CÍL: Rally Ireland pokračovalo poslední třetí etapou. Podle očekávání splnil Francouz Loeb co se od něj očekávalo a dokázal tuto velmi těžkou soutěž vyhrát.
Jak jsme napsali, Loeb přišel, viděl a zvítězil. Dostal sice penalizaci za pozdní přijezd do časové kontroly, ale 10 vteřin již nemohlo v pořadí už nic změnit. Druhým v pořadí Španěl Sordo, Citroën C4 WRC + 53,4. Třetí pozici vybojoval spolehlivou a rychlou jízdou Fin Latvala +1,48.2. Čtvrté místo uhájil po velkém boji Mikko Hirvonen + 2,17.7, před Petterem Solbergem na Subaru WRC +2,55.8. Šestý skončil stabilně jedoucí Wilkse se Subaru WRC +5,57.9. Sedmý, rovněž po dobrém výkonu Wilson +10,04.9. Osmá příčka, MacHale +11,08.3. Překvapivý výkon starého mazáka předvedl mladíček Mikkelsen a Ford Focus WRC +13,08.2. Desáté místo, a vítězství v PCWRC McShea Subaru Impreza WRX Sti.
Jediný český zástupce v soutěži Štěpán Vojtěch dojel na vynikajícím dvacátém místě absolutně a pátém v PCWRC. Odvezl si z Irska pět mistrovských bodů, což je jeho letošní nejlepší výsledek
Výsledky v číslech
1. 1 LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC 03:01:29.2 2. 2 SORDO D. / MARTI M. CITROËN C4 WRC + 53.4 3. 9 LATVALA J.-M. / ANTTILA M.FORD Focus WRC 06 +1:48.2 4. 4 HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 +2:17.7 5. 7 SOLBERG P. / MILLS P.SUBARU Impreza WRC 2007 +2:55.8 6. 18 WILKS G. / PUGH P.SUBARU Impreza WRC +5:57.9 7. 16 WILSON M. / ORR M.FORD Focus WRC 06 +10:04.9 8. 20 MacHALE G. / HARRYMAN A.FORD Focus WRC +11:08.3 9. 21 MIKKELSEN A. / FLOENA O.FORD Focus WRC +13:08.2 10. 53 McSHEA N. / CLARCE M.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +16:32.1 1.PCWRC 11. 54 POZZO G. / STILLO D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +17:16.2 2.PCWRC 12. 26 MacHALE A. / DUFFY K.FORD Focus WRC A8 +17:29.9 13. 84 CATHCART R. / BRADY M.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +18:58.0 14. 93 VAN DEN HEUVEL J. / KILMAN M.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +19:48.2 15. 17 Al QASSIMI K. / BEECH N.FORD Focus WRC 06 +20:49.2 16. 10 SOLBERG H. / BERGSTEN G.FORD Focus WRC 06 +20:59.2 17. 39 AL-ATTIYAH N. / PATTERSON Ch.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +21:03.2 18. 40 CAMPEDELLI S. / FAPPANI D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +23:08.0 19. 62 JENNINGS G. / KENNEDY R.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +23:43.4 20. 49 VOJTĚCH Š. / ERNST M.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +25:06.2 21. 35 NUTAHARA F. / BARRITT D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +25:53.6
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.