RALLY IRELAND - PO RZ13: Máme za sebou první sekci sobotního programu Irské Rally.
Podle očekávání pokračuje v bezchybné jízdě Loeb. Menší problémy má druhý Sordo, kdy na RZ 13 ztratil někde 30 vteřin, ale ještě stále je druhý, nyní již se ztrátou 50,1. Velký výkon podává Latvala, který je třetí +1,38.2. Čtvrté místo Hirvonen +2,29.0. Pátý je mocně dotahující Solberg +2,41.7. Šesté místo Wilks +5,02.3. Sedmé místo dobře jedoucí Wilson +8,19.8. Místo osmé MacHale +8,53.0. O místo deváté je velký boj, nyní úspěšnější Mikkelsen +12,03.0. Na desáté místo spadl Araujo +12,14.2. Na dalších místech se vytvořily dvojice, které spolu vzájemně bojují, a rozestupy jsou v řádech vteřin. Komentáře jezdců: Loeb Jde to dobře. Musel jsem jet moc opatrně, ale neměli jsme žádný problém.
Sordo Na RZ12 jsem něco trefil v jedné zatáčce a nechal tam asi 30 vteřin. Nevím, co se přesně stalo.
Hirvonen Je to moc těžké, trochu mě to frustruje. Vůbec mě to nebaví, v každé zatáčce je to boj. Chci už jen dojet do cíle.
Stohl Na předchozích dvou zkouškách jsme byli dvakrát mimo trať. Auto je naštěstí v pořádku.Diváci nás vždy dostali zpět.
Mikkelsen Máme problémy s diferenciály, doufám, že odpoledne to bude vše v pořádku.
Vojtěch Je to hrozně uklouzané. Nemohli jsme chytit rytmus, teď jsme navíc přejeli jednu odbočku a něco tam nechali. Je to těžké. Navíc nemáme dobře obuté.
Day II. – Po RZ 13:
poz.
č
Jezdec
čas celk.
odstup
Diff Ldr
1
1
S. LOEB
2:02:01.1
0.0
0.0
2
2
D. SORDO
2:02:51.8
50.7
50.7
3
9
J. LATVALA
2:03:39.3
47.5
1:38.2
4
4
M. HIRVONEN
2:04:30.2
50.9
2:29.1
5
7
P. SOLBERG
2:04:42.8
12.6
2:41.7
6
18
G. WILKS
2:07:03.4
2:20.6
5:02.3
7
16
M. WILSON
2:10:20.9
3:17.5
8:19.8
8
20
G. MACHALE
2:10:54.1
33.2
8:53.0
9
34
M. HIGGINS
2:13:20.5
2:26.4
11:19.4
10
21
A. MIKKELSEN
2:14:14.4
53.9
12:13.3
11
46
A. Araujo
2:14:15.3
0.9
12:14.2
12
53
N. MCSHEA
2:14:46.8
31.5
12:45.7
13
54
G. POZZO
2:14:53.5
6.7
12:52.4
14
25
A. MACHALE
2:15:21.4
27.9
13:20.3
15
26
A. MACHALE
2:15:26.3
4.9
13:25.2
16
66
O. SVEDLUND
2:15:26.8
0.5
13:25.7
17
93
J. VAN DEN HEUVEL
2:15:54.8
28.0
13:53.7
18
84
R. CATHCART
2:16:33.5
38.7
14:32.4
19
39
N. AL-ATTIYAH
2:17:04.4
30.9
15:03.3
20
17
K. AL QASSIMI
2:18:07.5
1:3.1
16:06.4
21
40
S. CAMPEDELLI
2:18:15.1
7.6
16:14.0
22
32
S. JONES
2:18:31.7
16.6
16:30.6
23
30
K. BARRETT
2:18:48.4
16.7
16:47.3
24
62
G. JENNINGS
2:19:16.6
28.2
17:15.5
25
49
S. VOJTECH
2:19:45.6
29.0
17:44.5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.