Po úvodní etapě Irské rallye drží posádka OMV BIXXOL Rally Teamu CZ bodovanou osmou příčku v šampionátu produkčních vozů PWRC. O lepší umístění ji připravily dva defekty.
Dvojice Štěpán Vojtěch – Michal Ernst se usadila po polovině z celkového počtu dvaceti rychlostních zkoušek na velmi dobrém osmém místě. Na lídra PWRC Brita Higginse ztrácí necelých pět minut.
„Měli jsme dva defekty, což je škoda. Stálo nás to asi tak dvě minuty,“ přemítá v cíli páteční etapy navigátor Michal Ernst. Na úskalí tratě doplatilo hned v úvodu několik favoritů včele s Aignerem nebo Kuzajem.
„Musí se jet hodně opatrně. Je to sice asfaltová soutěž, ale v každé zatáčce je spousta bahna,“ upozorňuje na její zrádnosti Michal a neopomene vyzdvihnout organizaci soutěže, která je letos premiérově součásti seriálu mistrovství světa: „Zorganizované je to výborně. Včerejší superspeciálka okolo budovy Parlamentu, to byl opravdu zážitek. Navíc místní tou rallye vyloženě žijí.“ Pořadí PWRC po 1.etapě:
1. 34 HIGGINS M. / SCOTT M. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 01:41:58.9 2. 46 ARAUJO A. / RAMALHO M.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +0:55.7 3. 54 POZZO G. / STILLO D. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +1:07.5 4. 53 McSHEA N. / CLARCE M. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +1:29.3 5. 39 AL-ATTIYAH N. / PATTERSON Ch.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +2:45.6 6. 40 CAMPEDELLI S. / FAPPANI D. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +3:50.7 7. 32 JONES S. / BULL A. MITSBISHI Lancer EVO IX N4 +4:05.4 8. 49 VOJTĚCH Š. / ERNST M. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +4:49.1 9. 48 MORROW P. / SENIOR D. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +5:00.2 10. 35 NUTAHARA F. / BARRITT D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +5:10.3 11. 59 MURPHY C. / LOUGHREY G. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +8:22.0 12. 60 RING A. / DEASY A. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +8:26.5 13. 50 FLODIN P. / ANDERSSON M. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +13:46.8 14. 41 KUZAJ L. / BARAN J. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +25:00.1
Tisková zpráva: www.vojtech.org
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.