Po úvodní etapě Irské rallye drží posádka OMV BIXXOL Rally Teamu CZ bodovanou osmou příčku v šampionátu produkčních vozů PWRC. O lepší umístění ji připravily dva defekty.
Dvojice Štěpán Vojtěch – Michal Ernst se usadila po polovině z celkového počtu dvaceti rychlostních zkoušek na velmi dobrém osmém místě. Na lídra PWRC Brita Higginse ztrácí necelých pět minut.
„Měli jsme dva defekty, což je škoda. Stálo nás to asi tak dvě minuty,“ přemítá v cíli páteční etapy navigátor Michal Ernst. Na úskalí tratě doplatilo hned v úvodu několik favoritů včele s Aignerem nebo Kuzajem.
„Musí se jet hodně opatrně. Je to sice asfaltová soutěž, ale v každé zatáčce je spousta bahna,“ upozorňuje na její zrádnosti Michal a neopomene vyzdvihnout organizaci soutěže, která je letos premiérově součásti seriálu mistrovství světa: „Zorganizované je to výborně. Včerejší superspeciálka okolo budovy Parlamentu, to byl opravdu zážitek. Navíc místní tou rallye vyloženě žijí.“ Pořadí PWRC po 1.etapě:
1. 34 HIGGINS M. / SCOTT M. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 01:41:58.9 2. 46 ARAUJO A. / RAMALHO M.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +0:55.7 3. 54 POZZO G. / STILLO D. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +1:07.5 4. 53 McSHEA N. / CLARCE M. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +1:29.3 5. 39 AL-ATTIYAH N. / PATTERSON Ch.SUBARU Impreza WRX Sti N4 +2:45.6 6. 40 CAMPEDELLI S. / FAPPANI D. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +3:50.7 7. 32 JONES S. / BULL A. MITSBISHI Lancer EVO IX N4 +4:05.4 8. 49 VOJTĚCH Š. / ERNST M. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +4:49.1 9. 48 MORROW P. / SENIOR D. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +5:00.2 10. 35 NUTAHARA F. / BARRITT D.MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +5:10.3 11. 59 MURPHY C. / LOUGHREY G. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +8:22.0 12. 60 RING A. / DEASY A. MITSUBISHI Lancer EVO IX N4 +8:26.5 13. 50 FLODIN P. / ANDERSSON M. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +13:46.8 14. 41 KUZAJ L. / BARAN J. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +25:00.1
Tisková zpráva: www.vojtech.orgMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.