Jak přetěžká je zatím irská rally můžete číst v komentářích samotných účastníků. Jezdcům komplikuje jízdu studený, vlhký a zablácený asfalt s nečistotami.
Atkinson Havárie se stala v kluzké prvé zatáčce, vyletěli jsme z trati. Byli jsme schopni pokračovat dále a dojet do servisu. Podmínky jsou zde neskutečné.
Petter Solberg Když je to tak špatné jako tady, není žádné nastavení dobré, jedu jako moje babička. Ale jinak jo, chceme být na bedně, jedu co mohu a uvidíme jak to dopadne.
Loeb Ráno jsme měli problém s poškozeným tlumičem, vytekl z něj olej. Vedeme, je důležité udržet auto na trati, ale stále nemám potřebnou jistotu, jedu pomalu.
Sordo Ztratil jsem nějaký čas ve vracáku. Je to hodně náročné. Ale jinak jsem momentálně spokojen s výsledkem. Wilson Něco takového jsem nikdy před tím nezažil. Takové podmínky rozhodně nejsou v Irsku běžné. Je tu zvykem jezdit na uskákaných, ale čistých tratích.
Hirvonen Je to hodně těžké, máme před sebou ještě dvě třetiny závodu a ten rozhodně nebude jednoduchý.
Solberg H. po RZ4 před havárií Na poslední zkoušce jsem šel dvakrát ven, ale naštěstí je auto v pohodě. Měli jsme úplně špatné pneumatiky, protože auta před námi vytahaly hodně nečistot. Celkově se mi ale irské zkoušky zatím moc líbí.
Meeke Spadli jsme do příkopu, ale naštěstí tam byli diváci a ti nás vytáhli.
Mikkelsen Zpozdili jsme se na výjezdu ze servisu po RZ4, museli jsme opravovat hydrauliku.
Stohl Spousty šotoliny a bláta na trati, nejede se mi dobře.
Vojtěch Pořád je tam hodně bláta a taky mlha. Musím si vybudovat trochu více důvěry na místním asfaltu.
Aigner Na kopci byla velká mlha. Našel jsem ale solidní rytmus. Nikdo asi není nadšený z toho, jak to klouže.
První RZ druhé etapy startuje v 9:13 našeho času.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.