Pro dodavatele pneumatik BF Goodrich představuje Rally Irsko jasnou podobnost s „Monte“ protože je těžké vybrat odpovídající obutí.
Vzhledem k tomu, že se očekává vlhký a hlavně studený asfalt, dali technici od BF Goodrich k dispozici pro všechny stejné typy pneumatik G-force. Typ 0 velmi měkká směs pro studený asfalt , 0+ medium pro studený a vlhký asfalt, 2+ středně tvrdá pro teploty 15-25 stupňů Celsia.
Experti pro mokro dávají na výběr typ „H0“, kdy je to vlastně typ 0 speciálně dořezaný, podle množství vody, aby lépe odváděl vodu.
Co je důležité je, že každý jezdec WRC musel minulý pátek osobně vybrat 70 pneumatik, ze kterých bude mít 47 k dispozici na celý závodní víkend včetně shakedownu.
Jezdci po technicích chtějí maximální přilnavost a bezchybnou reakci při řízení. Technici týmů zase chtějí konstantní vlastnosti během celého podniku WRC.
„Je těžké vyhovět všem požadavkům, ale velmi se jim přizpůsobujeme. Pneumatiky vyvíjíme pořád dál a všichni spolupracujeme,“ dodává Matthieu Bornadel z BF Goodrich.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.