Pro dodavatele pneumatik BF Goodrich představuje Rally Irsko jasnou podobnost s „Monte“ protože je těžké vybrat odpovídající obutí.
Vzhledem k tomu, že se očekává vlhký a hlavně studený asfalt, dali technici od BF Goodrich k dispozici pro všechny stejné typy pneumatik G-force. Typ 0 velmi měkká směs pro studený asfalt , 0+ medium pro studený a vlhký asfalt, 2+ středně tvrdá pro teploty 15-25 stupňů Celsia.
Experti pro mokro dávají na výběr typ „H0“, kdy je to vlastně typ 0 speciálně dořezaný, podle množství vody, aby lépe odváděl vodu.
Co je důležité je, že každý jezdec WRC musel minulý pátek osobně vybrat 70 pneumatik, ze kterých bude mít 47 k dispozici na celý závodní víkend včetně shakedownu.
Jezdci po technicích chtějí maximální přilnavost a bezchybnou reakci při řízení. Technici týmů zase chtějí konstantní vlastnosti během celého podniku WRC.
„Je těžké vyhovět všem požadavkům, ale velmi se jim přizpůsobujeme. Pneumatiky vyvíjíme pořád dál a všichni spolupracujeme,“ dodává Matthieu Bornadel z BF Goodrich.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.