Marcus Gronholm vyhrál v únoru v Irsku Gallway Rally. Start na této soutěži byl vlastně testem na Rally Irsko. Je pravda, že únorové suché a slunečné počasí nebude přesně odpovídat tomu, co čeká jezdce o nadcházejícím víkendu v Irsku.
„Soutěž mi ukázala na jakých cestách se bude v Irsku závodit,“ říká devětatřicetiletý Fin
„Dokud neabsolvuji seznamovací jízdy, tak nevím jak podobné jsou zkoušky těm z Gallway Rally. Bylo mi řečeno, že rychlostní zkoušky jsou nejen velmi nemilosrdné a těžké na rozpis, ale taky hodně rychlé. Psaní rozpisu musíme věnovat maximální pozornost,“ doplňuje Gronholm
Gronholm má na nejbližšího pronásledovatele v celkovém hodnocení šampionátu, Francouze Sebastiena Loeba, náskok čtyři body. Jelikož po posledním letošním podniku WRC chce ukončit kariéru, je velmi nabuzen se o titul nejen mezi jezdci, ale i týmy, náležitě poprat.
„Jistě, jsem nadšený z vývoje konce sezóny. Zisk titulu nejen pro nás ale i pro náš tým, by byl nádherným koncem naší kariéry. Nebude to jednoduché, vždyť v tomto sportu se vše dokáže změnit velmi rychle. Zbývají ještě dvě soutěže a musíme být stejně profesionální jako po celou sezónu,“ ukončuje Gronholm komentář.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.