Po odjetí poslední soutěže seriálu IRC byl mistrem korunován Enrico Garcia Ojeda, ve značkách se stal vítězem tým Peugeot, za který Španěl v IRC startoval. Pro tento tým tak vítězství znamená double.
Tým Peugeot i řada dalších týmů se rozhodly do Číny neodcestovat. Peugeot a jeho pilot tak získali titul již na předposledním podniku IRC a to ve Švýcarsku na Rally du Valais.
Posádka Peugeotu Ojeda/ Costa zaznamenala šest pódiových umístění z devíti závodů.
„Je to pro mne velmi prestižní vítězství, které znamenalo tvrdou práci nejen posádky, ale taky Peugeotu, který podával bezchybný a fanstastický výkon po celou sezónu,“ hodnotí Ojeda
„Nebylo jednoduché udělat takový výsledek v tomto seriálu. Soupeřilo se vždy na hraně možností auta a posádky. Ziskem titulu mezi jezdci, spolujezdci i týmy jsme prokázali perfektní soudržnost a bezchybnou práci posádky i týmu,“ doplňuje Ojeda
Pořadí jezdců IRC 1. Garcia Ojeda (SPA) 47 2. Vouilloz Nicolas (F) 42 3. Navarra Andrea (I) 32
Pořadí týmů IRC 1. Peugeot 114 2. Abarth 90 3. Mitsubishi 68 4. Honda 7 5. Citroën 4
Slavnostní ceremoniál a rozdílení cen jezdcům a týmům IRC proběhne ve středu 5. prosince v Paříži.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.