Po odjetí poslední soutěže seriálu IRC byl mistrem korunován Enrico Garcia Ojeda, ve značkách se stal vítězem tým Peugeot, za který Španěl v IRC startoval. Pro tento tým tak vítězství znamená double.
Tým Peugeot i řada dalších týmů se rozhodly do Číny neodcestovat. Peugeot a jeho pilot tak získali titul již na předposledním podniku IRC a to ve Švýcarsku na Rally du Valais.
Posádka Peugeotu Ojeda/ Costa zaznamenala šest pódiových umístění z devíti závodů.
„Je to pro mne velmi prestižní vítězství, které znamenalo tvrdou práci nejen posádky, ale taky Peugeotu, který podával bezchybný a fanstastický výkon po celou sezónu,“ hodnotí Ojeda
„Nebylo jednoduché udělat takový výsledek v tomto seriálu. Soupeřilo se vždy na hraně možností auta a posádky. Ziskem titulu mezi jezdci, spolujezdci i týmy jsme prokázali perfektní soudržnost a bezchybnou práci posádky i týmu,“ doplňuje Ojeda
Pořadí jezdců IRC 1. Garcia Ojeda (SPA) 47 2. Vouilloz Nicolas (F) 42 3. Navarra Andrea (I) 32
Pořadí týmů IRC 1. Peugeot 114 2. Abarth 90 3. Mitsubishi 68 4. Honda 7 5. Citroën 4
Slavnostní ceremoniál a rozdílení cen jezdcům a týmům IRC proběhne ve středu 5. prosince v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.