Po skončení letošní sezóny ve WRC bude pilot Citroën Total WRT Sebastien Loeb testovat monopost F1 u týmu Renault.
Francouz usedne do monopostu Renault R27. Celý projekt se zakládá na výměně jezdců, kdy naopak zase Heiki Kovalainen bude testovat Citroën C4 WRC.
Tento test by měl proběhnout už příští měsíc, po Rally Great Britain, na okruhu Paul Ricard. Tento projekt vymyslela firma TOTAL FINA ELF, která vozy obou odvětví významně podporuje.
Sebastien už má s okruhovým závoděním zkušenosti. Loni se zúčastnil slavného závodu cestovních vozů, 24h Le Mans. Letos svůj start odvolal, jelikož se chtěl plně koncentrovat na zisk čtvrtého titulu WRC v řadě.
Výměna jezdců z řad obou serálů není ničím vyjímečným. Loni v zimě se zúčastnil testů Renaultu R26 špičkový rally pilot Španěl Carlos Sainz. Tehdy vše zorganizoval jeho hlavní sponzor Telefonica Movistar.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.