RALLY WALDVIERTEL - ZMĚNA V CÍLI!!!: Po závěrečné technické kontrole po cíli Waldviertel rally byl vyloučen Manfred Stohl. Byl podán protest na provinění proti homologaci.
Po důkladném zkoumání vozu technickými komisaři byl Manfréd Stohl vyloučen. Proto se vítězem stal Štěpán Vojtěch.
Výsledky této rally jsou ale stále neoficiální, protože bude rozhodovat Hlavní technická komise a ta má na rozhodnutí 30 dnů.
Neoficiální výsledky :
01. Stěpán Vojtěch/Michal Ernst (CZ) Mitsubshi Lancer Evo IX 02. Michal Kosciuszko/Maciek Szczepaniak (Pol) Fiat Grande Punto S2000 +2:55, 03. Beppo Harrach/Andreas Schindlbacher (Ö) CNG Mitsubishi Lancer Evo VI +3:40 04. Andreas Waldherr/Richard Jeitler (Ö) VW Polo S2000 +4:58,0 Min. 05. Toto Wolff/Gerald Pöschl (Ö) Mitsubishi Lancer Evo VIII, Gr.-A +5:11,0 Min. 06. Willi Stengg/Jürgen Klinger (Ö) Mitsubishi Lancer Evo IX +5:32,2 Min. 07. Peter Gavlák/Miloš Hůlka (Sk/CZ) Mitsubishi Lancer Evo IX +5:53,2 Min. 08. Hermann Gassner/Karin Tannhäuser (D) Mitsubishi Lancer Evo IX +6:14,8 Min. 09. Sepp Haider/Manfred Hiemer (Ö/D) Mitsubishi Lancer Evo VI +6:42,2 Min. 10. Gerwald Grössing/Fred Winklhofer (Ö) Mitsubishi Lancer Evo IX +6:44,9 Min. 11. Claudiu David/Mihaela Beldie (RO) Mitsubishi Lancer Evo +7:22,5 Min. Foto: vojtech.org
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.