RALLY WALDVIERTEL - ZMĚNA V CÍLI!!!: Po závěrečné technické kontrole po cíli Waldviertel rally byl vyloučen Manfred Stohl. Byl podán protest na provinění proti homologaci.
Po důkladném zkoumání vozu technickými komisaři byl Manfréd Stohl vyloučen. Proto se vítězem stal Štěpán Vojtěch.
Výsledky této rally jsou ale stále neoficiální, protože bude rozhodovat Hlavní technická komise a ta má na rozhodnutí 30 dnů.
Neoficiální výsledky :
01. Stěpán Vojtěch/Michal Ernst (CZ) Mitsubshi Lancer Evo IX 02. Michal Kosciuszko/Maciek Szczepaniak (Pol) Fiat Grande Punto S2000 +2:55, 03. Beppo Harrach/Andreas Schindlbacher (Ö) CNG Mitsubishi Lancer Evo VI +3:40 04. Andreas Waldherr/Richard Jeitler (Ö) VW Polo S2000 +4:58,0 Min. 05. Toto Wolff/Gerald Pöschl (Ö) Mitsubishi Lancer Evo VIII, Gr.-A +5:11,0 Min. 06. Willi Stengg/Jürgen Klinger (Ö) Mitsubishi Lancer Evo IX +5:32,2 Min. 07. Peter Gavlák/Miloš Hůlka (Sk/CZ) Mitsubishi Lancer Evo IX +5:53,2 Min. 08. Hermann Gassner/Karin Tannhäuser (D) Mitsubishi Lancer Evo IX +6:14,8 Min. 09. Sepp Haider/Manfred Hiemer (Ö/D) Mitsubishi Lancer Evo VI +6:42,2 Min. 10. Gerwald Grössing/Fred Winklhofer (Ö) Mitsubishi Lancer Evo IX +6:44,9 Min. 11. Claudiu David/Mihaela Beldie (RO) Mitsubishi Lancer Evo +7:22,5 Min. Foto: vojtech.org
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.