Napětí před finále WRC roste. Loeb je stále na druhém místě a na Gronholma ztrácí čtyři body. Do konce sezony 2007 zbývají přitom už jen dvě soutěže.
Oběma kohoutům se vystoupení na japonské rally zcela nepovedlo. Nejdříve havaroval Gronholm. Loeb tak měl mečbol. Jak ale víme, v sobotní části soutěže Francouz neudržel koncentraci a také havaroval. Takže status quo a pořád čtyři body mezi nimi.
„Jestliže chci být mistrem světa, nic jiného není mým cílem, tak musím vyhrát více podniků než Marcus. Tedy napínavé počty,“ říká k aktuálnímu stavu Loeb
Tento napínavý souboj má příchuť velkého mistrovství obou posádek. Obě jsou na tom stejně, obě bojují na trati o setiny vteřiny a v cíli jsou vždy téměř vyrovnané. Vždy je to jen o štěstí, že ten druhý je o pár vteřinek lepší nebo horší. Zbytek pole má naději na triumf jen tehdy, pokud tyhle dva něco rozhází.
„Je to něco mimořádného. Podobný souboj byl již v sezóně 2003 s Petterem Solbergem, který jsem prohrál o jeden jediný bod. Mezi ostatními kandidáty na titul, jako byli třeba Burns nebo Sainz, mohly rozhodnout jiní dodavatelé pneumatik. Letos je to však výhradně o jezdcích,“ vzpomíná Francouz
Druhé vydání souboje šampiónů se již nejspíše konat nebude. Gronholm oznámil, že letošní sezóna je jeho poslední. „Uznáváme se a máme se rádi. Proto je mi líto, že naše souboje končí,“ říká Loeb a dodává: „Nemyslete si, že chci dát Markusovi titul jako dáreček na rozloučenou. Doufám, že už skončí vždy druhý až za námi,“ přemýšlí o posledních soutěžích Loeb.
Inu uvidíme, jak kdo bude bojovat již za čtrnáct dní v irské rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.