Napětí před finále WRC roste. Loeb je stále na druhém místě a na Gronholma ztrácí čtyři body. Do konce sezony 2007 zbývají přitom už jen dvě soutěže.
Oběma kohoutům se vystoupení na japonské rally zcela nepovedlo. Nejdříve havaroval Gronholm. Loeb tak měl mečbol. Jak ale víme, v sobotní části soutěže Francouz neudržel koncentraci a také havaroval. Takže status quo a pořád čtyři body mezi nimi.
„Jestliže chci být mistrem světa, nic jiného není mým cílem, tak musím vyhrát více podniků než Marcus. Tedy napínavé počty,“ říká k aktuálnímu stavu Loeb
Tento napínavý souboj má příchuť velkého mistrovství obou posádek. Obě jsou na tom stejně, obě bojují na trati o setiny vteřiny a v cíli jsou vždy téměř vyrovnané. Vždy je to jen o štěstí, že ten druhý je o pár vteřinek lepší nebo horší. Zbytek pole má naději na triumf jen tehdy, pokud tyhle dva něco rozhází.
„Je to něco mimořádného. Podobný souboj byl již v sezóně 2003 s Petterem Solbergem, který jsem prohrál o jeden jediný bod. Mezi ostatními kandidáty na titul, jako byli třeba Burns nebo Sainz, mohly rozhodnout jiní dodavatelé pneumatik. Letos je to však výhradně o jezdcích,“ vzpomíná Francouz
Druhé vydání souboje šampiónů se již nejspíše konat nebude. Gronholm oznámil, že letošní sezóna je jeho poslední. „Uznáváme se a máme se rádi. Proto je mi líto, že naše souboje končí,“ říká Loeb a dodává: „Nemyslete si, že chci dát Markusovi titul jako dáreček na rozloučenou. Doufám, že už skončí vždy druhý až za námi,“ přemýšlí o posledních soutěžích Loeb.
Inu uvidíme, jak kdo bude bojovat již za čtrnáct dní v irské rally.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.