Tým BP FORD WRT se ještě před Irskou rally rozhodl testovat. Oba jezdci týmu již loni absolvovali v Irsku dva závody s cílem získat co nejvíce dat. Gronhlom startoval na Galway Rally, Hirvonen na Cork Rally. Stejně tak učinily automobilky Citroën a Subaru.
Testovat se bude celkové nastavení vozu na místní podmínky, především diferenciálů, tlumičů a pneumatik. Vycházet se bude z loňských dat. Vzhledem k tomu, že v Irsku panuje typicky ostrovní počasí, kdy je teplota od +5 do + 12, a střídají se déšť a slunce, bude test docela náročný a nutný, chce-li Ford pomýšlet na titul.
Tým neponechává nic náhodě. Test začne ve středu, kdy bude dva dny pracovat ve voze Gronholm, v pátek a v sobotu bude jezdit Hirvonen. Po víkendu už začnou přípravy týmu na Irskou rally přímo na základně v Dovenby.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.