Francois Duval odvolal starty na posledních dvou podnicích WRC.
Ambiciózní belgičan podle svých slov nesehal kvalitní vůz. Duval dostal podporu Citroën Sport pro tři asfaltové podniky, kde měl porazit Gronholma. Povedlo se mu to pouze v Německu. Na Korsice a ve Španělsku se Duval umístil až za Gronholmem. Startoval zde s polotovárním Citroënem Xsara WRC od Kronosu. Spekulovalo se, že mu Citroën půjčí i modernější C4 WRC, ale z toho díky jeho neúspěchu bohužel sešlo. Takže na posledních dvou podnicích WRC bude krýt Loebovi záda pouze Španěl Sordo.
Pro zbývající dva podniky tak ztratil podporu Citroën Total Sport WRC a nejspíše nesehnal na dva poslední závody peníze.
Jeho posledním závodem byla o uplynulém víkendu domácí Rally du Vondrou – Huy za volantem Fiatu Punto S 2000. Debut s tímto vozem pro něj skončil absolutním vítězstvím.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.