Francois Duval odvolal starty na posledních dvou podnicích WRC.
Ambiciózní belgičan podle svých slov nesehal kvalitní vůz. Duval dostal podporu Citroën Sport pro tři asfaltové podniky, kde měl porazit Gronholma. Povedlo se mu to pouze v Německu. Na Korsice a ve Španělsku se Duval umístil až za Gronholmem. Startoval zde s polotovárním Citroënem Xsara WRC od Kronosu. Spekulovalo se, že mu Citroën půjčí i modernější C4 WRC, ale z toho díky jeho neúspěchu bohužel sešlo. Takže na posledních dvou podnicích WRC bude krýt Loebovi záda pouze Španěl Sordo.
Pro zbývající dva podniky tak ztratil podporu Citroën Total Sport WRC a nejspíše nesehnal na dva poslední závody peníze.
Jeho posledním závodem byla o uplynulém víkendu domácí Rally du Vondrou – Huy za volantem Fiatu Punto S 2000. Debut s tímto vozem pro něj skončil absolutním vítězstvím.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.