V rewiew k Japonské rally jsem zmínil nevýrazný výkon posádky Stohl/ Minor. Nyní jsme získali jejich vyjádření.
V páteční etapě patřila posádce ÖMV Kronos šestá příčka. Sám jezdec potvrdil, že v prvních RZ bojoval s přechodem z asfaltu na šotolinu, mlha a hodně velkých kamenů. Technické problémy se mu zcela vyhnuly.
V sobotu po RZ12 hlásil jezdec potíže se stěrači. Po RZ 13 byl Manfred dokonce čtvrtý, ale došlo u jeho Citroënu Xsara k poruše spojky a získal za pozdní příjezd do časové kontroly po servise 40 vteřin penalizace a klesnul na místo šesté. V cíli mu chybělo 26,4 vteřiny na čtvrté místo, na souboj o čtvrté místo Compancem a Wilsonem na Fordech. Oba dva jezdci se ale Stohlovu attacku ubránili.
A Manfred k tomu říká: „Na posledních rychlostních zkouškách jsme ze sebe vydali úplně všechno. Jízdní čas byl skvělý, to místo, které teď máme je díky té penalizaci, kdyby nebyla porveme se o čtvrté místo. V letošní sezóně to bereme jako úspěch, jelikož se nám letos nedaří. Japonsko bylo velmi náročnou soutěží, ale jak říkám odjíždíme spokojení. “
Vypadá to, že se Manfred s Xsarou docela udobřil a usmířil. „Pokud vím, že je vše s autem v pořádku, můžu s ní zajíždět čtvrtá až šestá místa. Našich zkušeností se budeme maximálně snažit využít v Irsku a Walesu se bude prát o body,“ říká Manfred.
Dalším startem posádky Stohl/Minor bude ÖMV Waldviertel rally začátkem listopadu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.