Japonskou rally také krátce zhodnotila druhá posádka v pořadí rally, Dani SORDO / MARC MARTI.
Dani, jak se díváte na zodpovědnost, kterou jste jako dvojka týmu CITROËN, měl na svých bedrech.
DS: Byla to velká zodpovědnost, ale tým pracoval perfektně, aby mi to co nejvíce usnadnil.
V sobotu dopoledne se zdá, že jste zatroubil k velkému útoku na Mikka, jak velké to bylo riskování ?
DS: Velký risk. Jel jsem rychle, ale Mikko jel vždy krok předemnou. Je velice rychlý jezdec, můj pokrok na šotolině je patrný, a do příštích šotolinových závodů jsem se toho hodně naučil.
Je to vaše dosud nejlepší umístění na šotolině tento rok. Získáváte další zkušenosti na šotolině?
DS: Jde to postupně, čím více kilometrů, tím více je patrný pokrok. Na příští šotolinové rally to bude neméně lepší než tady.
Marcu jak pozorujete změny v Daniho jezdeckém výkonu od dob,když jste spolu začali a jak vidíte jeho příští sezónu?
MM: Myslím, že Dani se učí velmi rychle. Na tomto povrchu nemá příliš zkušeností. Líbí se mi jeho růst a zkusíme růst příští rok. Lidé od něho očekávají velký krok, ale důležitější je práce týmu Citroën pro Seba a jeho titul. Důležité je že Dani je mladý a má čas.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.