JAPONSKO - CÍL: Posádky mají za sebou náročnou Japonskou rally. Jak Rally Japan dopadla? Čtěte zde...
Pořadí třetí etapy se v podstatě neměnilo. Hirvonen uhájil vedení před Sordem, který se už ani nesnažil ve třetí etapě na něj nějak útočit, neboť si byl jistý přísunem bodů jak pro sebe, tak do hodnocení značek. +37,4s. Třetí místo dokázal udržet bratr slavnějšího Petera Hening Solberg +4,33.7. Bramborová medaile zbyla na Wilsona +6,37.9, přiznejme si, že se dostal dopředu díky výpadkům favoritů, ale zároveň je jeho výkon kvalitní, neboť dokázal udržet koncentraci a nevyrobil nějakou chybu, která by ho o tento životní výsledek mohla připravit a hlavně dokázal za sebou udržet Compace +6,40.4. Trochu zklamáním je až šestá příčka Stohla +7,04.3, když ho stíhaly problémy s autem. Sedmý se značnou ztrátou Villarga +11,15.3. Osmý místní matador Taguchi +20,40.1. Deváté místo,ale první místo v PCWRC Pozzo +21,53.0, desáté místo, druhé PCWRC Araujo +24,13.5, dvanácté místo třetí v PCWRC Kuzaj +24,33.1.
INFO:
V průběhu etapy:
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. "Dobrý výsledek, jsem rád, že se nám jej povedlo udržet. Ještě poslední test."
LOEB S. / ELENA D. Zůstal stát na 19. km RZ 26. "Už na předchozím testu jsme měli potíže s tlakem oleje, teď nás to zastavilo úplně. Nevím, jestli odjedeme superspeciálku."
SORDO D. / MARTI M. "Rally ještě neskončila, ale jinak to byl z mého pohledu dobrý víkend. Dobrý výsledek, dobré časy, žádné potíže. A zlepšení na šotolině."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.