JAPONSKO - PO 2. ETAPĚ: Posádky mají za sebou II. Etapu. Druhá etapa přinesla řadu změn. Loeb neudržel koncentraci spadl s autem do příkopy. Latvala odstoupil pro poruchu převodovky, rovněž po výletu mimo trať. Soutěžícím komplikuje průjezdy déšť, který mění šotolinu v klouzající bláto.
Situace nyní vypadá příznivěji pro Gronholma, jelikož Loeb i kdyby zítra startoval, tak body pro sebe nezíská, proto bude mít Gronholm stále náskok 4 body.
Druhá etapa v cíli
Po druhé sekci druhé etapy stále udržuje vedení Hirvonen. Druhý Sordo mocně stahoval, ale stále má ztrátu na vedoucího jezdce 38,2. Třetí místo drží Henning Solberg + 1,51.7. Čtvrtý je Compac +5,06.5. Páté místo obsadil Wilson +5,27.3, který by zítra mohl ještě zkusit potrápit Compace. Šesté místo přivezl do cíle druhé etapy Stohl +5,59.7 ač obdržel 40 s penalizaci za pozdní příjezd do časové kontroly po servise. Sedmé místo Villarga +7,26.6. Osmý je vedoucí jezdec PCWRC Taguchi + 13,50.4, devátý je druhý jezdec PCWRC Pozzo +,14.47.1, desátý je třetí jezdec PCWRC Kamada +16,29.6.
INFO:
SOLBERG H. - MENKERUD C. "Jedu opatrně, chci si odvézt třetí místo."
STOHL M. - MINOR-PETRASKO I. "Mechanici odvedli výbornou práci v servisu."
HIRVONEN M. - LEHTINEN J. "Je to těžké, Sordo jede naplno, pojedeme si podle sebe."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.