JAPONSKO - PO 14RZ: Posádky mají za sebou první sekci II.etapy . Druhá etapa je neméně náročná než ta první. Latvala řadí jen manuálně, Loeb v příkopě. Posádkám komplikují jízdu zejména mlha a někde i slabé mrholení.
První sekce po 14 RZ
Po první sekci druhé etapy vede s přehledem Hirvonen, na druhé místo se dostal bez chyb jedoucí Sordo +50,6. Díky odpadnutím posádek před sebou se dostává na třetí místo Solberg H. +1,17,5. Vzestupnou tendenci má i Compaq 4. místo + 4.11.3 Pátý Matjes Wilson + 4,28,4. Lehce se propadl Stohl +4,37,0. Šesté místo patří druhému z Fordů Munchi´s Villarga + 6,00,5.
INFO :
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Nemusím spěchat. Oba skončili mimo trať."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) Problémy se spojkou.
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) Skončil v příkopu 5 km po startu RZ.
Po RZ 12 LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Máme problémy s převodovku, musel jsem řadit manuálně. Je problém tam něco dostat a zhoršuje se to."
Po 13 RZ Latvala J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) Stojí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.