JAPONSKO - PO 14RZ: Posádky mají za sebou první sekci II.etapy . Druhá etapa je neméně náročná než ta první. Latvala řadí jen manuálně, Loeb v příkopě. Posádkám komplikují jízdu zejména mlha a někde i slabé mrholení.
První sekce po 14 RZ
Po první sekci druhé etapy vede s přehledem Hirvonen, na druhé místo se dostal bez chyb jedoucí Sordo +50,6. Díky odpadnutím posádek před sebou se dostává na třetí místo Solberg H. +1,17,5. Vzestupnou tendenci má i Compaq 4. místo + 4.11.3 Pátý Matjes Wilson + 4,28,4. Lehce se propadl Stohl +4,37,0. Šesté místo patří druhému z Fordů Munchi´s Villarga + 6,00,5.
INFO :
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Nemusím spěchat. Oba skončili mimo trať."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) Problémy se spojkou.
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) Skončil v příkopu 5 km po startu RZ.
Po RZ 12 LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Máme problémy s převodovku, musel jsem řadit manuálně. Je problém tam něco dostat a zhoršuje se to."
Po 13 RZ Latvala J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) Stojí.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.