JAPONSKO - PO 10RZ: Po 10 RZ vede v japonské rally Hirvonen, mimo je Gronholm, Atkinson, Solberg. Posádky mají za sebou druhou sekci. Několik favoritů odpadlo.
Druhá sekce 10 RZ
Po průjezdu druhou sekcí se pořadí lehce přesypalo. Několik favoritů odpadlo. Soutěž vede Hirvonen, na druhé místo se už probil Loeb +10,3. Třetí, ale s minimálním odstupen Latvala +13,7. Čtvrtý mocně stahující Sordo +40,6 , pátý, se Sordem bojující je Solberg H. +48,4. Šesté místo drží Stohl +1,30.0. Sedmá příčka patří Xevi Ponsovi +2,02,6. Osmý Perez Compac +2,20,0. Devátý se drží zuby nehty Wilson +2,50,8. Desáté místo patří Villargovi +3,26,4
Mezi odstoupivší jezdce se přidal Atkinson, Solberg P., Haninnen, Arai (oba PCWRC). Podle všech informací nejspíše Grönholm už nenastoupí.
- v 6 a 7 RZ Latvala ztratil na Hirvonena +7,6s - Stohl má vzestupnou tendenci časů - 8 a 9 RZ dnešního dne sedly maximálně Sordovi - poslední RZ dnešního dne vyhrává Pons
Počet vítězsví v RZ II. sekce
Sordo 3 Hirvonen 2 Latvala 1 Pons 1
INFO : ATKINSON Ch. / PREVOT S. (st. č. 8) Havaroval ve vysoké rychlosti, mimo trať RZ6. Posádka OK. SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 7) Skončil na přejezdu k RZ 7 kvůli problémům s řazením. Zůstal mu k dispozici pouze 6. rychlostní stupeň.
ARAI T. / SIRCOMBE T. (st. č. 31) Mimo trať. ( PCWRC) PEREZ COMPANC L. / VOLTA J.-M. (st. č. 11) Lehce poškozená pravá část auta. "Velmi dobrý den. Bylo to ale těžké, na trati bylo dost kamení. Třikrát nás zachránila mousse v pneumatikách." WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) "Při obou průjezdech dlouhou RZ jsme měli potíže. Naposledy to byla velká krize, spadli jsme do příkopy a nemohli se dostat ven, protože tu nejsou na trati žádní diváci."
VILLAGRA F. / (st. č. 12) "Dnešní rychlostní zkoušky byly hodně drsné."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Jsem spokojený, neměli jsme žádné potíže. Jenom na trati je hodně velkých kamenů."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.