JAPONSKO - PO 10RZ: Po 10 RZ vede v japonské rally Hirvonen, mimo je Gronholm, Atkinson, Solberg. Posádky mají za sebou druhou sekci. Několik favoritů odpadlo.
Druhá sekce 10 RZ
Po průjezdu druhou sekcí se pořadí lehce přesypalo. Několik favoritů odpadlo. Soutěž vede Hirvonen, na druhé místo se už probil Loeb +10,3. Třetí, ale s minimálním odstupen Latvala +13,7. Čtvrtý mocně stahující Sordo +40,6 , pátý, se Sordem bojující je Solberg H. +48,4. Šesté místo drží Stohl +1,30.0. Sedmá příčka patří Xevi Ponsovi +2,02,6. Osmý Perez Compac +2,20,0. Devátý se drží zuby nehty Wilson +2,50,8. Desáté místo patří Villargovi +3,26,4
Mezi odstoupivší jezdce se přidal Atkinson, Solberg P., Haninnen, Arai (oba PCWRC). Podle všech informací nejspíše Grönholm už nenastoupí.
- v 6 a 7 RZ Latvala ztratil na Hirvonena +7,6s - Stohl má vzestupnou tendenci časů - 8 a 9 RZ dnešního dne sedly maximálně Sordovi - poslední RZ dnešního dne vyhrává Pons
Počet vítězsví v RZ II. sekce
Sordo 3 Hirvonen 2 Latvala 1 Pons 1
INFO : ATKINSON Ch. / PREVOT S. (st. č. 8) Havaroval ve vysoké rychlosti, mimo trať RZ6. Posádka OK. SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 7) Skončil na přejezdu k RZ 7 kvůli problémům s řazením. Zůstal mu k dispozici pouze 6. rychlostní stupeň.
ARAI T. / SIRCOMBE T. (st. č. 31) Mimo trať. ( PCWRC) PEREZ COMPANC L. / VOLTA J.-M. (st. č. 11) Lehce poškozená pravá část auta. "Velmi dobrý den. Bylo to ale těžké, na trati bylo dost kamení. Třikrát nás zachránila mousse v pneumatikách." WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) "Při obou průjezdech dlouhou RZ jsme měli potíže. Naposledy to byla velká krize, spadli jsme do příkopy a nemohli se dostat ven, protože tu nejsou na trati žádní diváci."
VILLAGRA F. / (st. č. 12) "Dnešní rychlostní zkoušky byly hodně drsné."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Jsem spokojený, neměli jsme žádné potíže. Jenom na trati je hodně velkých kamenů."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.