JAPONSKO - PO 4RZ: Posádky mají za sebou první sekci. V místě prvních RZ je mlha. Řada místních do soutěže vůbec neodstartovala.
První sekce 4 RZ
Po průjezdu první sekcí se překvapivě ujal vedení soutěže Latvala. Záda mu kryje Mikko Hirvonen, který je zpět o pouhé 5 s. Loeb až třetí se ztrátou 6,1 s. Velmi dobře jede Henning Solberg, který zde startuje poprvé, je čtvrtý, +22,0. Pátý je Dani Sordo +26,7. Hned za ním jede bratr Heninga Peter + 27,2. Na sedmé příčce je Stohl +44,0. Až osmý je po problémech Marcus Gronholm +58,5. Na devátou pozici klesl Atkinson +1,01,0. Desátý je Compac +1,18,2.
INFO:
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Dobrý začátek. Máme výhodnou pozici na trati, sedlo nám to. Zkusíme udržet tohle tempo a uvidíme, jak to bude dál."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Na trati je hrozná mlha."
PEREZ COMPANC L. / VOLTA J.-M. (st. č. 11) "Strašně to klouzalo, na posledních dvou testech byly navíc na trati velké kameny. Nejtěžší byla ale druhá zkouška."
PONS X. / AMIGO X. (st. č. 17) "Pro mě je to moc těžké. Hodně to klouže, nemáme trakci. Vůbec mi to nejde, auto se těžko ovládá."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Udělali jsme teď velkou chybu. Se štěstím jsme ji zvládli. Moc to klouže."
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Je třeba se hodně koncentrovat. Je to moc nevypočitatelná rally."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) Havaroval. Do cíle RZ dojel se silně poškozenou levou částí auta. „Na levé straně je díra. Doufejme že není poškozený rám, to bych nemohli pokračovat“
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. ( st. č. 3) Odstoupil v servisu po RZ 4, Poškození rámu. „Byli jsme rychlí v jedné zatáčce, ztratili jsme přilnavost. Nedokázal jsem udržet auto na cestě a trefili jsme levou stranou pařez. Poškození rámu je takové, že se nedá opravit během 30 minutového servsiu. Umístíme auto do Parc Ferme s tím, že se ho pokusíme opravit a nastoupit v superrally.„ Oprava bude kontrolována techniky FIA, ale není zaručeno, že bude úspěšná.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.