JAPONSKO - SHAKEDOWN; Dnes proběhl tradiční čtvrteční shakedown. Pořadatel vybral trať superspeciálky, která však není příliš typická pro rally Japan. V místě konání soutěže panuje slunečné počasí s teplotou okolo jedenácti stupňů.
Překvapení v rámci testovací RZ připravil tým SUBARU WRT se dvěma nejrychlejšími časy, následují oba piloti továrního CITROËNU . Trochu zklamáním je výkon Hirvonena, ale jak vidíte v tabulce, odstupy byly minimální. Tradiční časy zajížděl MUNCHI´S FORD.
Zajímavostí je změna spolujezdce Lezska Kuzaje, je jím velšan Graig Perry, spolujezdce změnil rovněž Frederico Villarga, nově jede s Jose Diazem. Mark Higgins pojede se zdravotním handicapem, minulý týden si totiž zlomil při nehodě klíční kost.
Zaznělo na tiskové konferenciARAI (PCWRC) Nemusím za každou cenu vyhrát, chci zajíždět časy stejné jako Pozzo a Higgins.
LOEB (WRC) Když budu poražen od Marcuse, můžu se už nejspíše rozloučit s titulem. Musím vyvinout tlak a donutit ho k chybě.
Malcolm Wilson – šéf Fordu Ještě jsme se nerozhodli kdo bude příští rok týmovou jedničkou po odchodu Marcuse, již tato rally ale může hodně napovědět.
Výsledky shakedownu1 Solberg P. Subaru Impreza WRC 2,24.4 2 Atkinson Subaru Impreza WRC 2,25.5 3 Sordo Citroën C4 WRC 2,25.6 4 Loeb Citroën C4 WRC 2,27.2 5 Grönholm Ford Focus 07 WRC 2,27.4 6 Stohl Citroën Xara WRC 2,27.9 6 Villarga Ford Focus 06 WRC 2,27.9 8 Solberg H. Ford Focus 06 WRC 2,28.0 9 Hirvonen Ford Focus 07 WRC 2,28.6 10 Latvala Ford Focus 06 WRC 2,28.8 11 Pons Subaru Impreza WRC 2.29,3 12 Wilson Ford Focus 06 WRC 2,29.5 13 Companc Ford Focus 06 WRC 2,30.3
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.