Audi s Opelom si verili na zisk pole position, ale to im po dlhej dobe vyfúkol Bernd Schneider na Mercedese.
Bernd Schneider - Mercedes - pole position: Som nesmierne potešený zo zabezpečenia môjho prvého pole position od roku 2003 v Doningtone. Po prebojovaní do Super pole v poslednej chvýli som si v jednom meranom kole veril. Auto pracovalo v Super pole skvele, takže som mal šancu tlačiť až do konca môjho kola.
Marcel Fässler - Opel - 2. miesto na štarte: Fantastický výsledok pre Opel. Zandvoort nám sedí perfektne. Zajtrajšie preteky budú napínavé s tuhým bojom.
Heinz-Harald Frentzen - Opel - 3. miesto: Dobré auto, dobrý tím, všetko je fajn. Zajtrajší štart z prvého a druhého radu je fantastický výsledok pre Opel.
Norbert Haug - riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport: Je skvelé vidieť Bernda späť na pole. Gary Paffett dnes nemal predpoklady na jeho najlepšie kolo, ale cez to všetko si zabezpečil štvrtú štartovnú pozíciu. Každý predviedol skvelý šport. Inšpirovali obe skupiny, zanietencov na tribúnach aj televíznych divákov.
Volker Strycek - riaditeľ Opel Motorsport: Som skutočne potešený a chcem sa poďakovať celému tímu. Je skvelé zabezpečiť si prvý a druhý rad na štarte. Vectra GTS V8 sa ukázala ako konkerencieschopná počas celej dĺžky víkendu. Dúfam, že budeme schopní pokračovať touto cestou aj zajtra.
Dr. Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport: Je skvelé mať päť áut v prvej desiatke, ale samozrejme sme dúfali v zisk pole position. Niektorí jazdci robili drobné chyby, niektorí zase väčšie. V Super Pole sa musíte chybám vyvarovať. Na druhej strane preteky sú zajtra a zajtrajšok je iný deň.
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?