Prehlásenie jazdcov a tímov po pretekoch

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: www.auto-news.cz
Jozef Smrtník 17. července 2005 23:55
Sdílej:

Gary Paffet vyhral snáď doposiaľ najtvrdšie preteky seriálu DTM.

Gary Paffett - Mercedes - víťaz Boli to neuveriteľné preteky. Tím ma zavolal na moju prvú zastávku na začiatku druhého výjazdu Safety Car. Po znovuspustení pretekov som si na konci prvej zákruty povedal, že musím viac zatlačiť do druhej zastávky. Musím pripustiť, že som trochu priebehom prekvapený, ale takýto koniec dňa je pre mňa vykúpením. Posledných 15 kôl som nešiel príliš na limit, aby som šetril pneumatiky a brzdy. Christian Abt - Audi - 2.miesto
Po dlhom čase je fakt perfektné byť na pódiu. V tvrdom priebehu som zápasil iba so sebou. Na jednej strane som mal šancu bojovať s Gary Paffettom, na strane druhej som chcel pomôcť môjmu tímovému kolegovi. Paffett bol veľmi rýchly, ale rozhodol som sa ponechať priestor Mattiasovi v poslednom kole. Bol to však Reuter, kto využil tento priestor. Mattias Ekström - Audi - 3.miesto Nikdy pred tým som nezažil takéto preteky. Ani preteky v roku 2002 na okruhu A1-Ring neboli takto dramatické. Predstavili sme mnoho strkaníc a fantastickú šou.
Allan McNish - Audi, 4. místo Neuvěřitelný závod. Vůbec jsem tomu nechtěl věřit, když mi řekli, že jsem skončil čtvrtý. Měl jsem dobrý start, ale pak mne někdo zezadu strčil do Heinze Haralda Frentzena. Díky srážce jsem si poškodil zavěšení a navíc přišel o přední kapotu. Byl jsem rád, že jsem vůbec mohl pokračovat, díky dobrým zastávkám v boxech mne pak tým dostal na přední pozice. Martin Tomczyk - Audi, 5. místo Zpočátku byl závod hodně chaotický. Po prvním Safety car se pro mne vyvíjely věci dobře a získal jsem hodně pozic, ale nedorozumění v boxech způsobilo, že jsem musel ještě na dodatečné tankování. Díky tomu to až tak dobře pro mne nakonec nedopadlo.
Heinz Harald Frentzen - Opel, 6. Tlačil jsem v úvodu skutečně hodně, ale podle kousků vozů na dráze všude kolem, jsem nebyl jediný. Získal jsem hodně pozic, ale zase je díky zmatené druhé zastávce v boxech ztratil. Je to škoda, vůz měl dnes na vítězství.
Tom Kristensen - Audi, 7. místo Výjezd Safety car mi zničil závod. Stejně jako Gary jsem zrovna míjel nájezd do boxů. Celá strategie tak šla vniveč. Bylo frustrující, že po boji o čelo jsem byl najednou bez šance na vítězství. Po zisku pole position je sedmé místo hubeným výsledkem, ale budu bojovat dále. Bernd Schneider - Mercedes, 10. místo Vše se pro mne vyvíjelo dobře a nic mne nemohlo zastavit. Ani zdi, ani soupeři. Bohužel mne pak Bruno poslal do smyku, a tak jsem přišel o třetí místo.
Rinaldo Capello - Audi, odstoupil po nehodě Škoda mluvit. Jsem moc zklamaný, měl jsem na dosah mé první body. Byl jsem už sedmý, když došlo k nehodě. Nejel jsem rychleji než předtím, ale náhle šla záď auta do zdi. Jana Alesi - Mercedes, odstoupil
Technické problémy mne dnes stály cenné body. Vůz byl skvělý a pódiové umístění bylo reálné. Je mi líto týmu, který pracoval velice tvrdě. Mika Hakkinen - Mercedes, odstoupil Velké zklamání. Start byl dobrý a vůz šlapal skvěle. Bohužel do mne vrazil Jamie a závod tak pro mne skončil. Norbert Haug - riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport
Extrémne rozbúrené preteky. Mali sme veľkú nevýhodu pri prvom výjazde Safety Car, pretože sme akurát minuli vstup do pit-lane a už nebola šanca, zavolať autá. Gary Paffett odviedol skvelú prácu. Keď sa nad tým zamyslím, toto je náš najlepší výsledok, aký sme mohli dosiahnúť. Víťazstvo bolo naozaj dojímavé a Gary Paffett sa ujal vedenia v šampionáte. Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport Mattias mal tri krát hodiny a skončil tretí. Je to výborný výsledok. Skvelý úspech pre Christiana Abta, ktorý jazdil s autom špecifikácie z roku 2004. On a tím urobili fantastickú prácu. Ale pre jednoduchosť, výjazdy Safety Car boli takisto kľúčovým faktorom výsledku pretekov. Na jednej strane som mierne sklamaný zo straty vedenia šampionátu jazdcov, na strane druhej som rád zo získania vedenia medzi značkami. Diváci boli svedkami pretekov, ktoré boli napínavé pod rošádou vlajky. Preteky DTM v Norisringu najlepšie reprezentovali motoristický šport.
Volker Strycek - riaditeľ Opel Motorsport Celý tím ukázal perfektnú chuť bojovať, ale dnes potrebovali naše autá viac k víťazstvu. Marcel Fässler bol defakto vo vedení a mohol dnes zabezpečiť naše prvé víťazstvo. Napriek tomu, že sa tak nestalo, som rád, že sme ukázali potenciál na vyhrávanie. Foto: AUTO NEWS NETWORK
Témata:
Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.