Jezdecké pole seriálu ANN KARTING CUP 2005 se sešlo včera v podvečer na nové trati v Jihlavě.
Jde o krytou halu, která je poměrně dobře postavená. Zajímavostí je snad jediný most v České republice a také jeho podjezd. Naopak mínusem by mohl být menší manévrovací prostor pro předjíždění a délka tratě. Majitel ale slibuje brzké rozšíření a nakombinování tratě hala - asfalt. To napovídá, že pokud bude někde alespoň trochu místa na větší rychlost, mohlo by se jednat o velmi zajímavou trať.
Překvapil nás velmi kultivovaný bar, s výhledem na trať, záchody, sprchy a hlavně čistota. Samotný závod se nesl v atmosféře tuhého boje o každou pozici. Znovuzrození jezdce zde zažil Kája Bařina, naopak smůlu si vybral co se týče startů z hloubi startovního pole Dan Šupa. Opět překvapili nováčkové Jozef Smrtník a oba Radkové. Určitě se zde bude závodit dobře, jde jen o zvyk. A navíc, je to oproti třeba Modřicím a nebo loňskému Bzenci zase jiná alternativa, což je pro šampionát velmi dobře. Už se těšíme na červnový závod.
Foto: StarKar
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?