Tovární tým Volvo Polestar Cyan Racing představil na dnešní tiskové konferenci azurově modré Volvo S60 TC1, s nímž se do nadcházející sezony WTCC vydá trojice jezdců ve složení Thed Björk, Néstor Gorilami a bývalý jezdec Lady Nicky Catsburg.
Švédský pilot Thed Björk hájí značku Volvo už od roku 2013, kdy ve skandinávském mistrovství cestovních automobilů vyhrál tři tituly v řadě za sebou a loni přestoupil k továrnímu týmu Polestar Cyan Racing do mistrovství světa.
Staronovou tváří je Argentinec Néstor Gorilami, který se poprvé s Volvem ukázal loni v Japonsku na okruhu Motegi a z obou závodů si odnesl několik bodů. Osmadvacetiletý Gorilami strávil loňský rok v brazilské sérii Stock Car, nicméně letos bude s Volvem cestovat po všech závodech v kalendáři WTCC.
„S týmem jsem první závod absolvoval loni a hned jsem se u v něm cítil jako doma. Věřím, že společně s každým člověkem v týmu, včetně Theda a Nickyho, se dokážeme posunout ve výsledkových listinách,“ prohlásil na tiskové konferenci Gorilami.
Great to see the massive interest to our @FIA_WTCC launch! ???? pic.twitter.com/pY2Aod6Tzc
— Polestar Cyan Racing (@CyanRacing) 27. února 2017
Nicky Catsburg loni pochodoval paddockem ve žluté kombinéze Lada a ruské značce dovezl pět pódiových umístění včetně jednoho vítězství. Jeho služeb tak využilo Volvo a Nizozemce angažovalo do třetího vozu.
„Pokrok týmu Polestar Cyan Racing jsem v roce 2016 velmi pozorně sledoval a jsem rád, že se k němu mohu nyní připojit. Loňské výsledky byly působivé a doufám, že společně s Thedem a Néstorem podáme přesvědčivé výkony, abychom dosáhli našich cílů,“ uvedl Catsburg.
Volvo je po Hondě a Citroënu další potvrzenou značkou ve WTCC. Závodní program pro vozy Lada se bohužel rýsuje velmi pomalu a je otázkou, zdali Lada 9. dubna v Maroku do WTCC vůbec nastoupí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.