Tovární tým Volvo Polestar Cyan Racing představil na dnešní tiskové konferenci azurově modré Volvo S60 TC1, s nímž se do nadcházející sezony WTCC vydá trojice jezdců ve složení Thed Björk, Néstor Gorilami a bývalý jezdec Lady Nicky Catsburg.
Švédský pilot Thed Björk hájí značku Volvo už od roku 2013, kdy ve skandinávském mistrovství cestovních automobilů vyhrál tři tituly v řadě za sebou a loni přestoupil k továrnímu týmu Polestar Cyan Racing do mistrovství světa.
Staronovou tváří je Argentinec Néstor Gorilami, který se poprvé s Volvem ukázal loni v Japonsku na okruhu Motegi a z obou závodů si odnesl několik bodů. Osmadvacetiletý Gorilami strávil loňský rok v brazilské sérii Stock Car, nicméně letos bude s Volvem cestovat po všech závodech v kalendáři WTCC.
„S týmem jsem první závod absolvoval loni a hned jsem se u v něm cítil jako doma. Věřím, že společně s každým člověkem v týmu, včetně Theda a Nickyho, se dokážeme posunout ve výsledkových listinách,“ prohlásil na tiskové konferenci Gorilami.
Great to see the massive interest to our @FIA_WTCC launch! ???? pic.twitter.com/pY2Aod6Tzc
— Polestar Cyan Racing (@CyanRacing) 27. února 2017
Nicky Catsburg loni pochodoval paddockem ve žluté kombinéze Lada a ruské značce dovezl pět pódiových umístění včetně jednoho vítězství. Jeho služeb tak využilo Volvo a Nizozemce angažovalo do třetího vozu.
„Pokrok týmu Polestar Cyan Racing jsem v roce 2016 velmi pozorně sledoval a jsem rád, že se k němu mohu nyní připojit. Loňské výsledky byly působivé a doufám, že společně s Thedem a Néstorem podáme přesvědčivé výkony, abychom dosáhli našich cílů,“ uvedl Catsburg.
Volvo je po Hondě a Citroënu další potvrzenou značkou ve WTCC. Závodní program pro vozy Lada se bohužel rýsuje velmi pomalu a je otázkou, zdali Lada 9. dubna v Maroku do WTCC vůbec nastoupí.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?