Parta ostřílených lidí ze světa okruhových závodů se chystá zabrat a posunout své výsledky co možná nejvýše. Pražský tým vedený Lukášem Karhanem doplnil na konci loňské sezóny úspěšný závodník Michael Vorba, který se ujal role manažera a instruktora týmových jezdců. Michael se v oblasti motorsportu pohybuje více než 20 let, a proto je pro vítanou posilou.
Pevně zakotveným členem týmu je vítěz skupiny B poháru Carbonia Cup 2016, bývalý motocyklový závodník, Libor Milota, který letos vymění odladěný Nissan GT-R za Porsche 911 GT3 Cup. S cupovým Porsche nastoupí do skupiny A, tedy mezi závodní vozy.Na novém závodním voze se již pracuje v dílnách Lukamotorsport, aby bylo připravené na první jarní testy. Přestup do skupiny A a čistokrevné závodní auto nejsou pro tým Lukamotorsport ničím úplně novým.
Více k tomu říká Lukáš Karhan: „Liborovo GT-R jsme krok po kroku vylepšovali a dosáhli jsme takové úrovně spolehlivosti a rychlosti, že s ním bylo možné opanovat třídu B. V sezóně 2016 jsme dosahovali naprosto fantastických časů. Tohle auto považuji za odladěné a rychlé nářadí pro někoho, kdo se chce dostat pod kůži okruhovým závodům. Případným zájemcům jsme připraveni nabídnout naše zkušenosti a zázemí pro vozy Nissan GT-R. Libor s tímto civilním vozem neztrácel mnoho na áčkové speciály a například na Slovakiaringu by se v jejich startovním poli rozhodně neztratil. O to víc se těším na jeho vystoupení v letošní sezóně. Cupové Porsche jsme v minulosti již provozovali, takže nevstupujeme do neznáma.“
Další okruhový skvost v podání Corvette Z06 s pilotem Jirkou Jízdným se zúčastní několika okruhových akcí Pisten Clubu a navštíví impozantní tratě, jakými jsou Zandvoort, Monzači Imola.
Nejmladší člen týmu Lukamotorsport Maxmilián Karhan se v letošní sezóně bude chtít znovu objevit v kartingovém šampionátu Easy60. Talent a zkušenosti z loňské sezóny se mu budou hodit v honbě za stupni vítězů.
Ať se kola točí,
tým Lukamotorsport
Tísková zpráva týmu Lukamotorsport
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.