Parta ostřílených lidí ze světa okruhových závodů se chystá zabrat a posunout své výsledky co možná nejvýše. Pražský tým vedený Lukášem Karhanem doplnil na konci loňské sezóny úspěšný závodník Michael Vorba, který se ujal role manažera a instruktora týmových jezdců. Michael se v oblasti motorsportu pohybuje více než 20 let, a proto je pro vítanou posilou.
Pevně zakotveným členem týmu je vítěz skupiny B poháru Carbonia Cup 2016, bývalý motocyklový závodník, Libor Milota, který letos vymění odladěný Nissan GT-R za Porsche 911 GT3 Cup. S cupovým Porsche nastoupí do skupiny A, tedy mezi závodní vozy.Na novém závodním voze se již pracuje v dílnách Lukamotorsport, aby bylo připravené na první jarní testy. Přestup do skupiny A a čistokrevné závodní auto nejsou pro tým Lukamotorsport ničím úplně novým.
Více k tomu říká Lukáš Karhan: „Liborovo GT-R jsme krok po kroku vylepšovali a dosáhli jsme takové úrovně spolehlivosti a rychlosti, že s ním bylo možné opanovat třídu B. V sezóně 2016 jsme dosahovali naprosto fantastických časů. Tohle auto považuji za odladěné a rychlé nářadí pro někoho, kdo se chce dostat pod kůži okruhovým závodům. Případným zájemcům jsme připraveni nabídnout naše zkušenosti a zázemí pro vozy Nissan GT-R. Libor s tímto civilním vozem neztrácel mnoho na áčkové speciály a například na Slovakiaringu by se v jejich startovním poli rozhodně neztratil. O to víc se těším na jeho vystoupení v letošní sezóně. Cupové Porsche jsme v minulosti již provozovali, takže nevstupujeme do neznáma.“
Další okruhový skvost v podání Corvette Z06 s pilotem Jirkou Jízdným se zúčastní několika okruhových akcí Pisten Clubu a navštíví impozantní tratě, jakými jsou Zandvoort, Monzači Imola.
Nejmladší člen týmu Lukamotorsport Maxmilián Karhan se v letošní sezóně bude chtít znovu objevit v kartingovém šampionátu Easy60. Talent a zkušenosti z loňské sezóny se mu budou hodit v honbě za stupni vítězů.
Ať se kola točí,
tým Lukamotorsport
Tísková zpráva týmu Lukamotorsport
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?