Máme teprve únor, nicméně týmů, které potvrzují své závazky vůči Blancpain GT Series je stále víc a víc. I letos tak uvidíme v nejprestižnějším šampionátu vozů GT3 týmy jako Grasser Racing, Barwell Motorsport nebo např. Ombra Racing.
Velkou věc si pro všechny fanoušky připravil tým Kaspersky Motorsport. Mluvilo se o tom již vloni v listopadu, ale až nyní je všechno oficiální. Ve třídě PRO bude právě díky týmu Kaspersky Motorsport tovární Ferrari, jehož posádka vzbuzuje patřičný respekt.
Jak by také ne, když svoje síly spojí Giancarlo Fisichella s Jamesem Caladem a Marcem Ciocim. Tato trojice nastoupí ve vytrvalostní části šampionátu.
"Když se mě loni ptali, co bych chtěl po rekordní účasti v Blancpain GT vylepšit, tak jsem odpověděl, že by to měla být tovární účast Ferrari a Porsche ve třídě PRO. Kaspersky Motorsport naplnil část tohoto přání a z toho mám velkou radost," řekl šéf SRO Motorsport Group Stéphane Ratel.
Další velmi zajímavou novinkou ve třídě PRO bude tým Ombra Racing. Italská skvadra, která vloni bojovala ve třídě PRO-AM, bude opět sázet na Lamborghini Huracán GT3, do kterého budou usedat vskutku skvělí jezdci.
Italové sází na své krajany a tak se v bílo-modrém voze ukáže Michele Beretta, Andrea Piccini a Stefano Gattuso. Stejně jako tým Kaspersky Motorsport, i Ombra Racing se ukáže pouze v Blancpain GT Series Endurance Cupu.
Ke stálicím BGT patří rakouský tým Grasser Racing, jenž již řadu let hájí barvy Lamborghini a od roku 2015 je vlastně továrním týmem automobilky, jenž sídlí v malebném městečku Sant'Agata Bolognese.
Grasser Racing Team nasadí Huracány GT3 opět do kompletního šampionátu Blancpain GT. Jezdecká sestava bude oznámena v následujících týdnech.
A do třetice Lamborghini. Již čtvrtý rok v řadě bude trávit v šampionátu BGT britský Barwell Motorsport. A ani v případě britského nepůjde o nějakou "srandu".
Barwell nasadí oba své vozy do třídy PRO-AM ve vytrvalostní části seriálu a jeho posádky budou tvořit i tovární jezdci Lamborghini Squadra Corse. V jednom voze se tak představí Leonid Machitski, Richard Abra, které doplní legendární Portugalec Miguel Ramos. Ve Spa se k nim pak přidá i rychlík Phil Keen.
Druhý vůz budou mít na starosti Patrick Kujala, Adrian Amstutz, které doplní chorvatský mladík Martin Kodrić. Kdo bude čtvrtým do party ve Spa bude teprve oznámeno.
I letos pak budeme vídat modré Jaguary týmu Emila Freye. Švýcarská skvadra opět nastoupí do Blancpain GT Series Endurance Cupu. Jezdecké sestavy pro oba své vozy budou teprve zveřejněny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.