Máme teprve únor, nicméně týmů, které potvrzují své závazky vůči Blancpain GT Series je stále víc a víc. I letos tak uvidíme v nejprestižnějším šampionátu vozů GT3 týmy jako Grasser Racing, Barwell Motorsport nebo např. Ombra Racing.
Velkou věc si pro všechny fanoušky připravil tým Kaspersky Motorsport. Mluvilo se o tom již vloni v listopadu, ale až nyní je všechno oficiální. Ve třídě PRO bude právě díky týmu Kaspersky Motorsport tovární Ferrari, jehož posádka vzbuzuje patřičný respekt.
Jak by také ne, když svoje síly spojí Giancarlo Fisichella s Jamesem Caladem a Marcem Ciocim. Tato trojice nastoupí ve vytrvalostní části šampionátu.
"Když se mě loni ptali, co bych chtěl po rekordní účasti v Blancpain GT vylepšit, tak jsem odpověděl, že by to měla být tovární účast Ferrari a Porsche ve třídě PRO. Kaspersky Motorsport naplnil část tohoto přání a z toho mám velkou radost," řekl šéf SRO Motorsport Group Stéphane Ratel.
Další velmi zajímavou novinkou ve třídě PRO bude tým Ombra Racing. Italská skvadra, která vloni bojovala ve třídě PRO-AM, bude opět sázet na Lamborghini Huracán GT3, do kterého budou usedat vskutku skvělí jezdci.
Italové sází na své krajany a tak se v bílo-modrém voze ukáže Michele Beretta, Andrea Piccini a Stefano Gattuso. Stejně jako tým Kaspersky Motorsport, i Ombra Racing se ukáže pouze v Blancpain GT Series Endurance Cupu.
Ke stálicím BGT patří rakouský tým Grasser Racing, jenž již řadu let hájí barvy Lamborghini a od roku 2015 je vlastně továrním týmem automobilky, jenž sídlí v malebném městečku Sant'Agata Bolognese.
Grasser Racing Team nasadí Huracány GT3 opět do kompletního šampionátu Blancpain GT. Jezdecká sestava bude oznámena v následujících týdnech.
A do třetice Lamborghini. Již čtvrtý rok v řadě bude trávit v šampionátu BGT britský Barwell Motorsport. A ani v případě britského nepůjde o nějakou "srandu".
Barwell nasadí oba své vozy do třídy PRO-AM ve vytrvalostní části seriálu a jeho posádky budou tvořit i tovární jezdci Lamborghini Squadra Corse. V jednom voze se tak představí Leonid Machitski, Richard Abra, které doplní legendární Portugalec Miguel Ramos. Ve Spa se k nim pak přidá i rychlík Phil Keen.
Druhý vůz budou mít na starosti Patrick Kujala, Adrian Amstutz, které doplní chorvatský mladík Martin Kodrić. Kdo bude čtvrtým do party ve Spa bude teprve oznámeno.
I letos pak budeme vídat modré Jaguary týmu Emila Freye. Švýcarská skvadra opět nastoupí do Blancpain GT Series Endurance Cupu. Jezdecké sestavy pro oba své vozy budou teprve zveřejněny.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.