José Manuel Urcera je dalším argentinským jezdcem, který se ukáže ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Urcera by měl startovat na domácím podniku, avšak tým Campos Racing má zájem, aby se zúčastnil se celého seriálu.
"Objevili jsme další argentinský diamant, který si zaslouží podporu domácích sponzorů a promotérů," řekl na adresu "Manu" Urcera Ruben Espin, generální manažer týmu Campos Racing.
"Má talent, aby se stal překvapením sezony a my v týmu Campos Racing děláme vše, abysme zajistili potřebný rozpočet pro letošní sezonu. Mít ho v týmu v Argentině bude skvělé, ale pracovat s jeho talentem po celou sezonu by bylo pro šampionát naprosto neskutečné."
Urcera, jenž letos stráví kompletní sezonu v seriálu Super TC2000, testoval se španělským týmem v Barceloně monopost GP3. Po dvoudenním testu usedl do Chevroletu Cruze specifikace TC1. Espin řekl, že Urcera byl "nesmírně rychlý a zajel naprosto ohromující čas".
"Vůz WTCC je měkčí, než vůz Super TC2000. Také jde mnohem více do smyku. Turbo je celkem choulostivé, ale po několika kolech jsem byl schopný vcelku v pohodě vylepšovat své časy na kolo," prozradil Urcera.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?