José Manuel Urcera je dalším argentinským jezdcem, který se ukáže ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Urcera by měl startovat na domácím podniku, avšak tým Campos Racing má zájem, aby se zúčastnil se celého seriálu.
"Objevili jsme další argentinský diamant, který si zaslouží podporu domácích sponzorů a promotérů," řekl na adresu "Manu" Urcera Ruben Espin, generální manažer týmu Campos Racing.
"Má talent, aby se stal překvapením sezony a my v týmu Campos Racing děláme vše, abysme zajistili potřebný rozpočet pro letošní sezonu. Mít ho v týmu v Argentině bude skvělé, ale pracovat s jeho talentem po celou sezonu by bylo pro šampionát naprosto neskutečné."
Urcera, jenž letos stráví kompletní sezonu v seriálu Super TC2000, testoval se španělským týmem v Barceloně monopost GP3. Po dvoudenním testu usedl do Chevroletu Cruze specifikace TC1. Espin řekl, že Urcera byl "nesmírně rychlý a zajel naprosto ohromující čas".
"Vůz WTCC je měkčí, než vůz Super TC2000. Také jde mnohem více do smyku. Turbo je celkem choulostivé, ale po několika kolech jsem byl schopný vcelku v pohodě vylepšovat své časy na kolo," prozradil Urcera.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?