Značky působící v DTM se před sezonou 2017 shodli na třech destinacích, kde budou testovat. Vozy Audi, BMW a Mercedesu vyjedou na tratích Portimao, Vallelunga a Hockenheim.
Značky budou mít před novou sezonou dostatek času na otestování svých nových vozů. Celkem se bude testovat 13 dní. Testy proběhnou na třech tratích – začne se testovat v Portugalsku v Portimao (od 20. do 24. února), druhý test bude v Itálii ve Vallelunga (od 14. do 17. března) a závěr se odehraje na Hockenheimu (3. až 6. dubna). Hockenheim, stejně jako vloni, umožní, aby se na testy zašli podívat také diváci.
Kdy jednotlivé značky představí svá nová auta však zatím oznámeno nebylo. Značky také ještě v průběhu dní oznámí, kdo se kdy do aut během testů posadí. Je zřejmé, že navrátilec Maro Engel a nováček Loic Duval by potřebovali posbírat co možná nejvíc testovacích kilometrů v nových autech, zároveň je ale potřeba aby během testů do vozů usedli matadoři, kteří pomohou s vývojem.
Technická pravidla pro sezonu 2017 zatím také nebyla přesně specifikována. Je tedy možné, že značky vyjedou k prvnímu testu s „hybridními vozy“ – ty budou vycházet ze starých aut a budou na nich pouze některé nové části. Nová pravidla by měla být brzy oznámena. Zatím se pouze ví to, že motory by měly dávat vyšší výkon a aerodynamika by měla hrát menší roli.
Termíny testů před sezonou 2017: 20.-24. února: Portimao 14.-17. března: Vallelunga 3.-6. dubna: Hockenheim
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.