Značky působící v DTM se před sezonou 2017 shodli na třech destinacích, kde budou testovat. Vozy Audi, BMW a Mercedesu vyjedou na tratích Portimao, Vallelunga a Hockenheim.
Značky budou mít před novou sezonou dostatek času na otestování svých nových vozů. Celkem se bude testovat 13 dní. Testy proběhnou na třech tratích – začne se testovat v Portugalsku v Portimao (od 20. do 24. února), druhý test bude v Itálii ve Vallelunga (od 14. do 17. března) a závěr se odehraje na Hockenheimu (3. až 6. dubna). Hockenheim, stejně jako vloni, umožní, aby se na testy zašli podívat také diváci.
Kdy jednotlivé značky představí svá nová auta však zatím oznámeno nebylo. Značky také ještě v průběhu dní oznámí, kdo se kdy do aut během testů posadí. Je zřejmé, že navrátilec Maro Engel a nováček Loic Duval by potřebovali posbírat co možná nejvíc testovacích kilometrů v nových autech, zároveň je ale potřeba aby během testů do vozů usedli matadoři, kteří pomohou s vývojem.
Technická pravidla pro sezonu 2017 zatím také nebyla přesně specifikována. Je tedy možné, že značky vyjedou k prvnímu testu s „hybridními vozy“ – ty budou vycházet ze starých aut a budou na nich pouze některé nové části. Nová pravidla by měla být brzy oznámena. Zatím se pouze ví to, že motory by měly dávat vyšší výkon a aerodynamika by měla hrát menší roli.
Termíny testů před sezonou 2017: 20.-24. února: Portimao 14.-17. března: Vallelunga 3.-6. dubna: Hockenheim
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?