Autodrom Most je čím dál oblíbenější destinací. Potvrzuje to slušně zaplněný kalendář akcí na letošní sezonu a také pozvolný růst zájmu ze strany zahraničních šampionátů.
Vrcholem sezony bude v Mostě opět Czech Truck Prix, která hlásí i zajímavý program "doplňkových" sérií. Kromě pohárových závodů Octavia Cupu se totiž do Mostu vydá i německý šampionát DTC. Fanoušci se tak mohou těšit na zajímavý mix pohárových a upravených vozů a nově taktéž na vozy třídy TCN2.
V loňském roce tvořily DTC dvě závodní třídy, a to DTC Superproduction a DTC Specialproduction. Letos je navíc doplní třída DTC Cupproduction, což je vlastně loňská třída Specialproduction. Zatímco vozy loňské třídy Superproduction se stávají vozy třídy Specialproduction. Do třídy Superproduction totiž nově vstupují vozy třídy TCN2 a pořadatelé tak očekávají další růst kdysi stagnujícího seriálu.
Ostatně DTC si pro jezdce připravilo velmi zajímavý kalendář. Jezdci se tak podívají např. do Monzy, Le Castellet nebo na Zandvoort, kde budou doplňovat šampionáty Blancpain GT, ADAC GT, TCR či dokonce DTM.
Czech Truck Prix, včetně Deutscher Tourenwagen Cupu, se uskuteční na mosteckém autodromu první zářijový víkend, tedy 1.-3.9.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?