Ztráta Shana van Gisbergena byla pro McLaren velmi citelná a tak se není co divit, že se britská značka snaží zacelit trhlinu po Novozélanďanovi jak se jen dá. Jednou z náhrad může být britský talent Ben Barnicoat.
Šampion Formule Renault 2.0 NEC z roku 2014 získal sedačku v tzv. McLaren Young Driver GT Academy. Program dvacetiletého Brita začne již příští měsíc během dvanáctihodinovky v Bathurstu. Šéfové z McLarenu pak počítají s Barnicoatem i pro kompletní program v Blancpain GT Series.
Rodák z Chesterfieldu nastoupí v Bathurstu v týmu obhájců vítězství Tekno Autosports a McLaren 650S GT3 bude sdílet s vítězem závodu Bathurst 1000 Willem Davisonem a Jonnym Kanem.
Druhý vůz australského týmu budou mít na starosti tovární jezdci Parente, Bell a Ledogar.
"Ben nastoupí v kompletním šampionátu Blancpain GT Series, detaily však prozradíme později. Máme mnoho programů a nechceme nic prozrazovat dokud nebudeme mít ve všem jasno," prozradil Autosportu šéf McLaren GT Andrew Kirkaldy.
Pro Barnicoata však nebude dvanáctihodinový závod na hoře Mount Panorama premiérou v GT voze. Tu si odbyl vítěz závodů na Hungaroringu a Pau v F3 již vloni na Nürburgringu, kde se objevil za volantem Audi týmu WRT.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.