Audi podpořilo svého jezdce, Mattiase Ekströma, ve snaze o zisku titulu ve FIA World Rallycrossu. Švéda v kokpitu Audi RS5 DTM na Hockenheimu nahradí René Rast.
Mattias Ekström dostal od Audi možnost zúčastnit se rallycrossového závodu v Esteringu a bojovat tak o titul mistra světa ve WRX. Díky tomu tak zmešká finálový závod DTM na německém Hockenheimu, kde jeho místo zaujme René Rast. Audi tak Švéda uvolnilo ze svých povinností a dalo mu šanci připsat si ke svým dvěma titulům z DTM třetí z FIA World Rallycrossu. Tam je situace taková, že Mattias mistrovství průběžně vede o 10 bodů.
Jezdec Team Abt Audi, který má za sebou 16letou kariéru v DTM, tak přijde o první závod DTM od roku 2001. Ve stejném čase se totiž jede finálový závod WRX v německém Esteringu. Na druhou stranu pro Audi se nejedná o žádnou velkou oběť, když v rallycrossu Ekström závodí rovněž se speciálem Audi A1 WRX. Podle sportovního šéfa Audi pro DTM, Dietera Gasse, tak uvolnění Mattiase je logickou volbou.
"V mé hrudi bijí dvě srdce. Samozřejmě nebude jednoduché jít bez jednoho z našich nejlepších závodníků do finálového závodu DTM na Hockenheimu. Ale Mattias má šanci vyhrát světový titul v rallycrossu s Audi," řekl Dieter Gass. Tato situace působí jistě zajímavě ve srovnání s tím, co Mattias prohlašoval zkraje sezony:
Výsledkem všeho je, že místo Švéda na Hockenheimu pojede René Rast, který nahradil Adriena Tambaye v Audi Sport Team Rosberg letos na Zandvoortu. Finálový závodní víkend letošní sezony DTM se jede 15. a 16. října na Hockenheimu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?