Jezdec Audi, Mattias Ekström, dostává za odstřel dvou vedoucích Mercedesů trest v podobě odsunu na startovním roštu zítřejšího závodu o tři místa dozadu. Podle komisařů nese Mattias plnou odpovědnost za nehodu v prvním závodu na Norisringu.
Ekström se ve 20. kole pokusil předjet Roberta Wickense, jedoucího tou dobou na 2. místě. Manévr jezdci Audi moc nevyšel a nejenže kolidoval s jezdcem týmu HWA, ale z trati sestřelil i vedoucího jezdce závodu. Tím byl Christian Vietoris z týmu Mücke.
Ekström za trest příjde o tři místa na startu zítřejšího závodu. V prohlášení komisařů stojí: "Díky jeho manévru v sobotním závodu dostává Mattias Ekström od komisařů penalizaci odsunu o tři místa na startu nedělního závodu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?