Jezdec Audi, Mattias Ekström, dostává za odstřel dvou vedoucích Mercedesů trest v podobě odsunu na startovním roštu zítřejšího závodu o tři místa dozadu. Podle komisařů nese Mattias plnou odpovědnost za nehodu v prvním závodu na Norisringu.
Ekström se ve 20. kole pokusil předjet Roberta Wickense, jedoucího tou dobou na 2. místě. Manévr jezdci Audi moc nevyšel a nejenže kolidoval s jezdcem týmu HWA, ale z trati sestřelil i vedoucího jezdce závodu. Tím byl Christian Vietoris z týmu Mücke.
Ekström za trest příjde o tři místa na startu zítřejšího závodu. V prohlášení komisařů stojí: "Díky jeho manévru v sobotním závodu dostává Mattias Ekström od komisařů penalizaci odsunu o tři místa na startu nedělního závodu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?