Nový C63 DTM připravil Mercedesu více problémů než prostoru pro zisk, přiznal šéf Mercedesu Ulrich Fritz. Pravidla pro vývoj vozů jsou v DTM zmražena. BMW, Audi a Mercedes se tak snaží hlídat náklady.
Pokud značka představí nový vůz, tak může dojít ke změnám pouze po obvodu nad 'horizontální designovou linií'. Co to znamená? Vlastně se může vůz měnit pouze v oblasti nad spodní hranou dveří a nad podběhy. Zatímco BMW i Audi pokračují v sezoně 2016 s vozy M4 DTM, respektive RS5 DTM, Mercedes letos vyjede s novým C-Klasse DTM, které odpovídá silniční verzi modelu.
Nový vůz musí odpovídat technickým regulím DTM: "Zatímco auto se vizuálně hodně změnilo, nebylo nám dovoleno změnit žádnou z aerodynamický důležitých věcí, které ovlivňují výkon, pod tzv. 'designovou linií'. Teď je pro nás výzvou skloubit aerodynamicku starého auta s karosérii nového auta.
Je zřejmým faktem, že vozy DTM jsou vždy založeny na stávajících modelech značky. Proto jsme upravili design. Auto teď vypadá skvěle. Ale také to vytvořilo jeden nebo dva problémy, které je třeba vyřešit," říká Ulrich Fritz. Zatímco Mercedes teprve zrychluje svůj vůz, Audi a BMW ovládly (každá značka po dvou dnech) oficiální testování na Hockenheimu před startem sezony.
Mercedes zaznamenal nejlepší čas v posledním dnu testů, kdy Gary Paffett ztratil na nejlepší čas 0,148s. "Myslím, že se ubíráme správným směrem. Nejdůležitější bude, jak rychle najdeme vhodné nastavení našeho auta. Je jasné, že naše konkurence má v tomto ohledu náskok. Pro ně se nic nezměnilo. Mohou tedy spoléhat na zkušenosti z minulých let."
Fotogalerie nového Mercedesu C63 AMG DTM:
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?