Zástupci značek Audi, BMW a Mercedes během zimy nediskutovali o týmové režii, proto bude i v sezoně 2016 pravidly povolená (respektive nebude zakázaná).
Téma týmové režie se na konci sezony 2015 výrazně řešilo - Mercedes jel v závěru sezony velmi takticky a dá se říct, že tak umožnil zisk titulu Pascala Wehrleina. Všichni ostatní jezdci jeli defacto na něj. Konkurence však počínání Mercedesu moc neschvalovala.
Například na Nürburgringu musel Maximilian Götz opravdu výrazně zvolnit, aby se na něj mohl Wehrlein dotáhnout a následně předjet. Podle šéfa Audi, Dietera Gasse, nešlo o "čistý sport". Šéf Mercedesu, Ulrich Fritz, sice na konci sezony týmovou taktiku vehementně obhajoval, nakonec ale přiznal, že je připraven o týmové režii během zimy s Audi a BMW jednat.
Na to však nedošlo. "Ne, doposud ne," zněla odpověď Gasse na otázku 'motorsport-total.com', zda-li už na jednání došlo. "V zásadě musíme říct, že týmová režie je povolená. To znamená, že je třeba počítat s tím, že může být použita. Každý zde chce vyhrát šampionát. To znamená, že po týmové režii sáhne každý, když to bude nutné."
"Jak jsem řekl, je to v pravidlech [týmová režie není zakázaná]. Každý se tedy musí sám rozhodnout, jak to udělá. Ohledně toho zatím žádné jednání neproběhlo, na ničem jsme se neshodli." I letos se tedy můžeme dočkat toho, že všichni jezdci jedné značky pojedou na jednoho, který bude mít největší šanci na titul.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.