Zástupci značek Audi, BMW a Mercedes během zimy nediskutovali o týmové režii, proto bude i v sezoně 2016 pravidly povolená (respektive nebude zakázaná).
Téma týmové režie se na konci sezony 2015 výrazně řešilo - Mercedes jel v závěru sezony velmi takticky a dá se říct, že tak umožnil zisk titulu Pascala Wehrleina. Všichni ostatní jezdci jeli defacto na něj. Konkurence však počínání Mercedesu moc neschvalovala.
Například na Nürburgringu musel Maximilian Götz opravdu výrazně zvolnit, aby se na něj mohl Wehrlein dotáhnout a následně předjet. Podle šéfa Audi, Dietera Gasse, nešlo o "čistý sport". Šéf Mercedesu, Ulrich Fritz, sice na konci sezony týmovou taktiku vehementně obhajoval, nakonec ale přiznal, že je připraven o týmové režii během zimy s Audi a BMW jednat.
Na to však nedošlo. "Ne, doposud ne," zněla odpověď Gasse na otázku 'motorsport-total.com', zda-li už na jednání došlo. "V zásadě musíme říct, že týmová režie je povolená. To znamená, že je třeba počítat s tím, že může být použita. Každý zde chce vyhrát šampionát. To znamená, že po týmové režii sáhne každý, když to bude nutné."
"Jak jsem řekl, je to v pravidlech [týmová režie není zakázaná]. Každý se tedy musí sám rozhodnout, jak to udělá. Ohledně toho zatím žádné jednání neproběhlo, na ničem jsme se neshodli." I letos se tedy můžeme dočkat toho, že všichni jezdci jedné značky pojedou na jednoho, který bude mít největší šanci na titul.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?