Zástupci značek Audi, BMW a Mercedes během zimy nediskutovali o týmové režii, proto bude i v sezoně 2016 pravidly povolená (respektive nebude zakázaná).
Téma týmové režie se na konci sezony 2015 výrazně řešilo - Mercedes jel v závěru sezony velmi takticky a dá se říct, že tak umožnil zisk titulu Pascala Wehrleina. Všichni ostatní jezdci jeli defacto na něj. Konkurence však počínání Mercedesu moc neschvalovala.
Například na Nürburgringu musel Maximilian Götz opravdu výrazně zvolnit, aby se na něj mohl Wehrlein dotáhnout a následně předjet. Podle šéfa Audi, Dietera Gasse, nešlo o "čistý sport". Šéf Mercedesu, Ulrich Fritz, sice na konci sezony týmovou taktiku vehementně obhajoval, nakonec ale přiznal, že je připraven o týmové režii během zimy s Audi a BMW jednat.
Na to však nedošlo. "Ne, doposud ne," zněla odpověď Gasse na otázku 'motorsport-total.com', zda-li už na jednání došlo. "V zásadě musíme říct, že týmová režie je povolená. To znamená, že je třeba počítat s tím, že může být použita. Každý zde chce vyhrát šampionát. To znamená, že po týmové režii sáhne každý, když to bude nutné."
"Jak jsem řekl, je to v pravidlech [týmová režie není zakázaná]. Každý se tedy musí sám rozhodnout, jak to udělá. Ohledně toho zatím žádné jednání neproběhlo, na ničem jsme se neshodli." I letos se tedy můžeme dočkat toho, že všichni jezdci jedné značky pojedou na jednoho, který bude mít největší šanci na titul.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.