Marco Wittmann nedokázal v sezoně 2015 obhájit svůj titul ze sezony 2014. V sezoně 2016 tedy mistr DTM z roku 2014 doufá ve vzestup formy vozů BMW. Tým se musí zaměřit hlavně na kvalifikaci.
Sezona 2015 neproběhla pro Wittmanna podle plánu. Mistr DTM z roku 2014 vyhrál jenom jeden závod a titul nedokázal obhájit. I tak byl ale díky šestému místu druhým nejlepším jezdcem BMW v šampionátu (po Spenglerovi). "Abychom v roce 2016 opět bojovali plně na čele, musíme se pokusit najít naši výkonnost ze sezony 2014," přiznává Marco Wittmann.
"To platí zvláště pro kvalifikace - tam jde pouze o čistou rychlost auta. Věřím, že tohle v DTM rozhoduje. Když stojíte vpředu, tak máte větší šanci získat hodně bodů. Proto se plně soustředíme na to, abychom vylepšili výkonnost auta. Chceme více využít potenciálu M4 DTM."
V roce 2014 získal Němec v 10 závodech 3 pole-position, vloni v 18 stál v čele jenom jednou. "Rok 2014 byl samozřejmě skvělým rokem, ale mým cílem je získat další tituly. Rok 2015 byl trošku obtížnější a obhajoba nevyšla. Motivace, stát se znovu šampionem, tady ale je. Chci znovu vyhrávat závody a na konci se ideálně stát mistrem," říká 26 letý pilot.
"Po dlouhé zimní pauze už se hodně těším. Máme za sebou dobré testy. Jak budeme silní ve srovnání s konkurencí, to ale uvidíme až na prvním závodu," přiznal Marco.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?