Marco Wittmann nedokázal v sezoně 2015 obhájit svůj titul ze sezony 2014. V sezoně 2016 tedy mistr DTM z roku 2014 doufá ve vzestup formy vozů BMW. Tým se musí zaměřit hlavně na kvalifikaci.
Sezona 2015 neproběhla pro Wittmanna podle plánu. Mistr DTM z roku 2014 vyhrál jenom jeden závod a titul nedokázal obhájit. I tak byl ale díky šestému místu druhým nejlepším jezdcem BMW v šampionátu (po Spenglerovi). "Abychom v roce 2016 opět bojovali plně na čele, musíme se pokusit najít naši výkonnost ze sezony 2014," přiznává Marco Wittmann.
"To platí zvláště pro kvalifikace - tam jde pouze o čistou rychlost auta. Věřím, že tohle v DTM rozhoduje. Když stojíte vpředu, tak máte větší šanci získat hodně bodů. Proto se plně soustředíme na to, abychom vylepšili výkonnost auta. Chceme více využít potenciálu M4 DTM."
V roce 2014 získal Němec v 10 závodech 3 pole-position, vloni v 18 stál v čele jenom jednou. "Rok 2014 byl samozřejmě skvělým rokem, ale mým cílem je získat další tituly. Rok 2015 byl trošku obtížnější a obhajoba nevyšla. Motivace, stát se znovu šampionem, tady ale je. Chci znovu vyhrávat závody a na konci se ideálně stát mistrem," říká 26 letý pilot.
"Po dlouhé zimní pauze už se hodně těším. Máme za sebou dobré testy. Jak budeme silní ve srovnání s konkurencí, to ale uvidíme až na prvním závodu," přiznal Marco.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?