Marco Wittmann nedokázal v sezoně 2015 obhájit svůj titul ze sezony 2014. V sezoně 2016 tedy mistr DTM z roku 2014 doufá ve vzestup formy vozů BMW. Tým se musí zaměřit hlavně na kvalifikaci.
Sezona 2015 neproběhla pro Wittmanna podle plánu. Mistr DTM z roku 2014 vyhrál jenom jeden závod a titul nedokázal obhájit. I tak byl ale díky šestému místu druhým nejlepším jezdcem BMW v šampionátu (po Spenglerovi). "Abychom v roce 2016 opět bojovali plně na čele, musíme se pokusit najít naši výkonnost ze sezony 2014," přiznává Marco Wittmann.
"To platí zvláště pro kvalifikace - tam jde pouze o čistou rychlost auta. Věřím, že tohle v DTM rozhoduje. Když stojíte vpředu, tak máte větší šanci získat hodně bodů. Proto se plně soustředíme na to, abychom vylepšili výkonnost auta. Chceme více využít potenciálu M4 DTM."
V roce 2014 získal Němec v 10 závodech 3 pole-position, vloni v 18 stál v čele jenom jednou. "Rok 2014 byl samozřejmě skvělým rokem, ale mým cílem je získat další tituly. Rok 2015 byl trošku obtížnější a obhajoba nevyšla. Motivace, stát se znovu šampionem, tady ale je. Chci znovu vyhrávat závody a na konci se ideálně stát mistrem," říká 26 letý pilot.
"Po dlouhé zimní pauze už se hodně těším. Máme za sebou dobré testy. Jak budeme silní ve srovnání s konkurencí, to ale uvidíme až na prvním závodu," přiznal Marco.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?